The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Det lille hus i skoven -Will I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Det lille hus i skoven -Will I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Det lille hus i skoven -Will I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Det lille hus i skoven -Will I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Det lille hus i skoven -Will I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Det lille hus i skoven -Will I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Det lille hus i skoven -Will I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Det lille hus i skoven -Will I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Det lille hus i skoven -Will I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Det lille hus i skoven -Will I_vote_lcapDet lille hus i skoven -Will I_voting_barDet lille hus i skoven -Will I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Det lille hus i skoven -Will I_vote_lcapDet lille hus i skoven -Will I_voting_barDet lille hus i skoven -Will I_vote_rcap 
Vampira (833)
Det lille hus i skoven -Will I_vote_lcapDet lille hus i skoven -Will I_voting_barDet lille hus i skoven -Will I_vote_rcap 
Daniel (796)
Det lille hus i skoven -Will I_vote_lcapDet lille hus i skoven -Will I_voting_barDet lille hus i skoven -Will I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Det lille hus i skoven -Will I_vote_lcapDet lille hus i skoven -Will I_voting_barDet lille hus i skoven -Will I_vote_rcap 
Kristen (683)
Det lille hus i skoven -Will I_vote_lcapDet lille hus i skoven -Will I_voting_barDet lille hus i skoven -Will I_vote_rcap 
Gideon (535)
Det lille hus i skoven -Will I_vote_lcapDet lille hus i skoven -Will I_voting_barDet lille hus i skoven -Will I_vote_rcap 
Justin (429)
Det lille hus i skoven -Will I_vote_lcapDet lille hus i skoven -Will I_voting_barDet lille hus i skoven -Will I_vote_rcap 
Anna (418)
Det lille hus i skoven -Will I_vote_lcapDet lille hus i skoven -Will I_voting_barDet lille hus i skoven -Will I_vote_rcap 
Tessie (391)
Det lille hus i skoven -Will I_vote_lcapDet lille hus i skoven -Will I_voting_barDet lille hus i skoven -Will I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Det lille hus i skoven -Will

Go down 
ForfatterBesked
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Det lille hus i skoven -Will Empty
IndlægEmne: Det lille hus i skoven -Will   Det lille hus i skoven -Will I_icon_minitimeSøn Aug 21, 2011 1:33 pm

Sted: Skoven, i Allys træhus.

Tid: Ca. middag.

Omkring: Tja.. et er jo en skov så, træer? møbler i huset?

Vejr: Sol, med rolig vind.

Påklædning: En lilla stripede bluse (profil billede) og blå bukser. Ingen sko som altid.



Cherie sad ude på trappen til Allys træ hus, hun var glad for at hun kunne bo derude for hun kunne ikke lide at sove et tilfeldigt sted i byen. Hun sad med et barnligt smil og legede min Marie, som hun lige havde fået tilbage. Hun vidste ikke hvem der havde givet hende tilbage, eller hvorfor, men hun var glad. Hun havde savnet Marie rigtigt længe, og hun var mere rolig nu når hun var tilbage.

Cherie sad stille og så lidt rundt, hun var en smule usikker på om der var noget bag træerne. Hun var ikke så glad for skoven, men huset gjorde hende alligevel en smule tryk. Selvom det lå hvor det nu lå.
Tilbage til toppen Go down
 
Det lille hus i skoven -Will
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Allys Træhus-
Gå til: