The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_lcapSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_voting_barSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_lcapSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_voting_barSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_lcapSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_voting_barSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_lcapSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_voting_barSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_lcapSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_voting_barSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_lcapSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_voting_barSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_lcapSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_voting_barSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_rcap 
Justin (429)
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_lcapSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_voting_barSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_rcap 
Anna (418)
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_lcapSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_voting_barSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_lcapSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_voting_barSøs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen Empty
IndlægEmne: Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen   Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 5:46 pm



Sted* Søen.

Tid* Ved at være aften.
Vejr* Solen er ved at være væk for i dag, men det er varmt! også vandet Smile (side spring er hyppppppper.. for meget iste.)
Omkring* Vand, træer... os Very Happy
Humør* Glad.. der er jo sket så meget.. siden den triste tid. xD
Årstid* Sommer, self.
Påklædning* Ingenting.. HA! fik dig.. Very Happy Ej, har shorts og en stropbluse på, det er vamt.
......___...............___........____..........___......__....

Bonnie sad nede ved søen, hun ventede på Zoey, de havde aftalt at de skulle mødes her. Zoey havde valgt stedet men, det var også et fint sted. Bonnie sad ved vandkanten så hun kunne soppe lidt.
Hun havde lidt lyst til bare at hoppe i vandet og svømme, hun kunne godt lidt at svømme, men havde dog ikke gjord det i flere år.
Hun kiggede rundt og sukkede, Zoey var nok på vej, hun lid blikket glide rundt, men stoppede igen ved vandet. Det diglige varme vand loggede hende lidt, hun kunne jo godt lige tage en hurtig dukkert, kunne hun ikke?
Hun trak på skulderne og hoppede ud af sit tøj. PLASK! så var hun nede i vandet, hun svømmede lidt rundt og grinte. Så dykkede hun under. Hun svømmede lidt frem og tilbage ned ved bunden, mens hun stadig ventede på Zoey.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen Empty
IndlægEmne: Sv: Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen   Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 6:14 pm

Zoey kom løbende. Hun havde sit nu ret sædvandlige tøj på; en grå T-shirt der var mavekort, og alt for bred, et par sorte lårkorte shorts, og et par lange hæjhælede støvler, som stoppede lige over knæerne. Hun løb gennem skoven, og snuplede ikke en eneste gang - Det var hendes personlige rekort. Hun kom ud af skoven, og ned til søen. Hun løb små forpudstet hen der hvor Bonnie svømmede... Svømmede!? Hun stoppede op. "Svømmer du nu? Jeg troede vi skulle snakke," sagde hun, og smilte. Hun grinte over Bonnie, med sin bløde latter. Hun Lynede hurtigt lynlåsen i sine støvler, og hovedet ud af dem. Så smed hun sin mobil i dem, og løb en til kanten. Hun lavede et hovedspring, og kom under. Hun kom hurtigt til overfalden igen. Hun grinte, og rystede på hovedet. Hun smilte til Bonnie, og sprøttede vand på hende..
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
 
Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: