The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Endnu en pjækdag *Zoey*

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 8:52 pm

Zoey bed sig lidt i læben. "øhm... Mig," sagde hun, med et uskyldigt smil. Hun havde selv fundet den, og havde aldrig vidst den til nogen. Hun vidste ikke om nogen havde fundet den efter, men hun var den eneste hun lige kunne huske kendte den. "Nå, hvad syntes du om den?" spurgte hun, næsten med lysene øjne. Hun var altid så nysgerrig.
Zoey så nysgerrigt på ham da han grinte. "Hvad tænker du på?" spurgte hun, kvikt. Hendes stemme afslørede at hun rigtigt gerne ville vide det, hvis hun nu dselv kunne grine med. Det var endnu en ting der var typisk hende. Hun ville rigtigt gerne grine med folk.

//Haha Very Happy Det et sukkeranfald Wink Jeg bliver lidt halvtosset, når jeg for sukker.. Very Happy VI HAR IKKE MERE SUKKER!!! Shocked Wink Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 8:59 pm

"Den er perfekt" sagde han tog trådte ud på den. Han slap først ny Zoey's hånd og løbe længere ud. Det regnede stadig meget og han nød det bare. Det var faktisk først nu at han lagde mørke til at han faktisk småfrøs lidt, men ikke nok til at forlade skoven og tage hjem. Daniel smed sig i det våde græs og ventede på at Zoey kom hen til ham. Han lå med lukket øjene og ansigtet vendt mod himlen. Daneil nød at mærke regnen ramme hans ansigt.
"For så kan det være vores lille hemmelighed" råbte han til hende. Han vidste ikke hvor tæt hun var på ham endnu. "Ville det ikke være ret sejt" spurgte han stadig meget højt, så hun kunne høre det.

//Åhh nej. Har du noget kakao? det er ikke ligeså godt som sukker, men det er bedre end ingenting! :O Very Happy Den sang, do you wanna touch me, sang jeg bare hele dagen. Folk kiggede bare underligt på mig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 9:22 pm

Zoey lo højt. Hun så efter ham, og grinte. Hun dansede rundt i regner. Hun løbe hen til ham, og smed sigi græsset ved siden af ham. Hun grinte, og smilte. Hun sukkede stille, og smilte. "Hvor er det dejligt at være fri," grinte hun. Det flød hen over hendes læber, uden at hun tænkte over det. Satte sig op og smilte til Daniel der lå med lukkede øjne. Hun fik en skør idé. Hun stillede sig på knæer, og kravlede helt hen til ham. Hun satte hænderne i på hver sine side, så de var placeret i græsset, på hver side af hovedet på ham. Hun pudste hun blidt i hovedet. "Jeg er lige her, du behøver ikke tale så højt," grinte hun. Hun nikkede, og trak sig lidt tilbage, så hun sad op. Hun grinte. "men du har ret. Det kunne være fedt hvis det var vores lille hemmelige lysning. Et sted vi kommer når vi har brug for ro, eller vil mødes hemmeligt," grinte hun. Hendes humør havde ændret sig fuldstændig. Hun elskede virkeligt at være sammen med Daniel, han havde en positiv virkning på hende.

//Nej! Min mor har fjernet det altsammen :O Haha! Very Happy Du er ved at blive som mig! Very Happy Alle ser underligt på mig Very Happy Og jeg forstår det ikke Wink Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 9:36 pm

Daniel lå og nynnede lidt, så han havde ikke hørt at hun var så tæt på ham, men da hun pustede ham i hovedet fik han et chok. Det gav et sæt i ham, og han åbnede øjene, og kort tid efter begyndte han at grine. "Du skræmte næsten livet ud af mig" lo han.
Han sænkede stemmen normalt. "Det ville være total sejt, vores egen hemmelig lysning. Vi kan være total ninja og snige os her ud. Du er allerede god til det" sagde han og hentydede til da hun var kommet hen til ham uden at han havde hørt det.
Daniel nikkede og ville give hende ret. det var dejligt at være fri. Han satte sig op og begyndte at tage sine sko af. "Først når de er af, er man rigtigt fri" lo han. Det var alligevel for koldt at beholde dem på, og jorden var faktisk stadig en smule varm efter alle dagene med sol, der havde været indtil i dag.

//Åhh nej. Men jeg har gode nyheder, jeg tror jeg har regnet ud hvad den hemmelige skat er. SUKKER! ;D Haha, jeg forstår dem godt , du er underlig ^^ Men på en god måde Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 10:02 pm

Zoey grinte over hans forskrækkelse. Hun smilte et vildt uskyldigt smil. "Det var ikke!" grinte hun. Hun elskede hans reaktion. "Det var det der!" Sagde hun uskyldigt, og pegede ud i luften. Hun grinte over sig selv. "Vinden kan du ikke regne med," sagde hun, men som en plat joke.
Hun smilte skævt. "Ja det ville være totalt sig" (Very Happy) Hun grinte lidt over hans ninja tanker. "Jep to lydløse ninjaer. Jeg skal nok lærer dig at være lydløs," sagde hun, og smilte skævt.
Zoey grinte da han begyndte at tage sine sko af. Hun nikkede. "Jep før er man ikke rigtigt fri," smilte hun med givende. Hun lukkede diskret øjnene, og nød regnens blød og blide dråber. Hun frøs ikke.. Overhovedet ikke faktisk..

//Åhh nej!! Nu er det ikke en hemmelighed længere lol! Haha Very Happy Det kan du have ret i Very Happy Jeg er ret skør.. Også Irl Very Happy Wink
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 10:39 pm

Daniel smilte stort. Det var godt at Zoey var sådan et fjollehovede de fleste gange, for hun fik en virkelig til at tænke på noget andet og man var altid glad omkring hende. "Du bliver nødt til at lære mig det. Du er ninja-mester og jeg er den ninja-lærling" lo han og tog sig lidt til maven. Han havde grinet sig meget at han faktisk havde ondt i maven."Dejligt" sagde han og hentydede til hvor meget de faktisk havde grinet. Da han havde fået skoen af smed han den fra sig i græsset og smilte til Zoey.

//Meen en skat fuld af sukker er ikke så ringe endda Very Happy haha, det er bare dejligt ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 6:14 pm

Zoey elskede at fjole, og morer sig.. Det var noget af det hun var allerbedst til. Hun grinte over ham. "Yaiii jeg er en ninja mester," grinte hun, og klappede i hænderne.
Zoey's mave var ikke begyndt at krampe, af hendes latter anfald. Det overraskede hende lidt. Hun smilte stort til ham. "Ja," sagde hun. Hun lagde hovedet lidt tilbage, og mærkede regnen. Hun var helt gennemblødt. Hun smilte stort til Ham, da han smed skoene..

//Fandt lidt at skrive Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 7:05 pm

Daniel begyndte at grine lidt af hende da hun kom med hendes glædesudbrud om at hun var ninja-mester. "Fra nu af er jeg din slave til jeg er udlært" sagde han og begyndte at grine igen. "Hvor har jeg savnet dig Zoey" sagde han og smilte til hende. "jeg tror aldrig at jeg har grinet så meget" sagde han og tog sig igen til maven, for at understrege det han havde sagt.

//Ihh, jeg kan ikke rigtigt få skrevet noget, så du må have taget lidt af mit! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 7:27 pm

Zoey grinte, og smilte. "Jep min slave," grinte hun, og tog sig til maven. Hun grinte meget mere. Hun gemte ansigtet lidt. Da hun fik luften tilbage, smilte skævt til Daniel. "Jeg har virkeligt også savnet dig.. Jeg har ikke haft det så sjovt, i rigtigt lang tid," smilte hun, og lo lidt.

//Min krea forsvandt Oo Men den kommer forhåbenligt igen Very Happy Og hehe Very Happy Det tror jeg også ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 01, 2011 7:21 pm

Daniel var glad for at han havde mødt hende i skoven. Hvis han ikke havde mødt hende havde en sikkert siddet hjemme igen og gloet ud i luften. Han kunne ikke rigtigt få tiden til at gå med noget ordenligt derhjemme. Så det var dejligt at Zoey var der til at underholde ham. Han kunne hellere ikke rigtigt huske hvornår han sidst havde leet så meget.
"Hellere ikke jeg." lo han. "Det er faktisk rigtigt koldt for fødderne, jeg bliver sikkert forkøliget" lo han og så på sine fødder.

//Jeg gjorde hvad jeg kunne, men syntes godt nok at min kreativiter er helt væk :O
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:16 pm

Zoey syntes egentligt at det havde været dejligt at komme ud hjemmefra. Hun havde mødt Daniel, og det var en god ting. Hun havde moret så en del, sammen med ham allerede. Hun grinte. "Så kommer jeg og passer dig," grinte hun med et stort smil. Hun mente det faktisk lidt. Hvis han manglede omsorg, var hun der jo altid.

//Jeg kan virkeligt ikke skrive mere Oo undskyld..
^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:31 pm

Daniel lo lidt af det hun sagde. "Lover du det" spurgte han og smilte stort. "For hvis jeg blvier forkølet, så er det din skyld. Du tvang mig til at tage skoen af" sagde han drillende. "Det er i hvert fald hvad jeg husker" lo han.
Daniel kunne slet ikke lade være med at grine. Det var så dejligt at være sammen med Zoey.

//jeg kan hellere ikke ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jun 16, 2011 11:02 am

Zoey grinte, og slog armene om sig selv. Hun nikkede. "Ja ja det er bare min skyld," smilte hun, og blinkede. "Men jeg skal nok passe og pleje dig," sagde hun, og grinte.
Hun smilte skævt og drillende. Hun vil morer sig lidt. "Du Daniel?" sagde hun, med et stort og uskyldigt smil. "Kan du egentligt huske dette," spurgte hun, og forsvandt. Hun havde første gang de mødtes, trukket ham med igennem et af sine forsvind-og-duk-op-et-andet-sted-trick. For sjov ville hun se om han kunne genkende det. Hun dukkede op bag ham, med sine læber tæt på hans ører. "Bøh" hviskede hun, og lo stille.

//Ville lige have en overraskelse *Smiler stort og uskyldigt* ;D
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 2:26 pm

Daniel lo og nikkede. "Det lyder godt, så er jeg sikker på at jeg ikke kommer til at kede mig, mens jeg ligger syg" sagde han og lo igen.
Daniel så på hende, og så pludselig så han bare ud i luften. Hun var bare sådan forsvundet. Han kunne godt huske dengang hvor de havde pjækket fra skole sammen og for ingen skulle se dem, havde hun brugt lidt af sine kræfter. Han så sig om efter hende, men da hun hviskede ham i øret fløj han op med et højt gisp.
Daniel vendte sig om og så på hende. "Du havde nær skræmt bukserne af mig" lo han og satte sig ned ved siden af hende igen. "Jeg husker det tydeligt, men jeg syntes stadig at det er lige så fantastisk" sagde han med et stort smil, da hans hjerte var faldet lidt til ro.

//Øv, jeg bliver nødt til at logge af igen :/
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 2:45 pm

Zoey lo. "Nej du kommer bestemt ikke til at kede dig, det skal jeg nok sørge for," sagde hun, med et skævt smil, og grinte med ham.
Zoey begyndte at grine højt da han blev forskrækket. Hun holde sig for munden, for hun nå hun grinte for meget, kunne hun komme til at grynte. Hun fik sig selv stoppet, inden hun nåede at grynte. Hun smilte skævt. "Det må su undskyld.. Jeg syntes bare lige jeg ville skræmme livet af dig," lo hun, og smiler skævt. Hun smiler. "Syntes du? Jeg syntes ikke det er så fantastisk mere. Men det er alligevel altid sjovt at skræmme livet af venner," sagde hun uskyldigt. "Bare træk vejret, så falder pulsen om lidt," sagde hun, som om hun var vantil det.

//Øv bøv... Når... Men vi skrives vel igen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:47 pm

Daniels hjerte bankede stadig afsted, men han satte sig roligt ned igen og slappede af, han tog nogle dybe indåndinger. Han kunne rigtigt mærke at han var i live.
"Hvorfor syntes du ikke det. Du er ustoppelig" sagde sagde han smilende og lavede en bevægelse der skulle forstille sig at han tilbad hende som en gud. Han begyndte dog at grine lidt efter."jeg kan huske at du fortalte mig om hekse og så viste du mig nogle af dine seje tricks" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 1:34 pm

Zoey smilte skævt. Hun kunne godt ser han virkeligt var blevet forskrækket. Hun lagde hovedet lidt tilbage, og grinte ondt. "Jeg er ustoppelig," sagde hun, og smilte skævt, og drillende til ham. Hun grinte lidt. "Det var kun en forsmag.. Jeg kan meget andet.. tro mig. Det er noget folk måbe over," sagde hun, og grinte, igen med sin lidt lyse, og lidt hæs, men blide og venlige latter.

//Heey ^^ Undskyld jeg først svare nu.. Jeg skulle lige tænke over svaret. er ked af der ikke står så meget. Og hvis jeg svare lidt langsomt er det fordi jeg har grædt et par gange i dag ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 1:40 pm

Daniel kunne ikke lade være med at grine lidt. Nogle gange var Daniel faktisk ret nede over at der ikke var noget magisk over ham. Dog ikke så voldsomt at han overvejer at blive vampyr eller noget. Han er omgivet af magi, eller "fantasivæsner" som ikke burde være til, men han var bare en ganske almindelig teenager, ingen magi i hans liv. Men på den anden side var han glad for at være et menneske, for han ville ikke kunne holde ud hvis han skulle få rundt og slå folk ihjel. "Hvad kan du ellers" spurgte han nysgerrig. De havde haft det så sjovt sidst hun havde vidst han nogle få af sine mange "tricks"

//Det gør ingenting, nogle gange ved man bare ikke hvad man skal svare. Hvad er der dog galt? :0
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 2:24 pm

Zoey smilte skævt, og så mod himlen. Der regnede stadig. Hun overvejede kort hvad hun skulle. Så smilte hun stort, og så på Daniel. Hun mumlede noget, og blev helt varm. Hun lagde en hånd på Daniels skulder, og mumlede igen. Hun lod sin vamrbevægelse gå ind i ham og går ham varm. Hun slap ham igen, men lod varmen blive. "Hvordan for du det?" spurgte hun, og smilte. Hun glæde sig lidt til hans reaktion. Hun havde lærte den af sin bedstemor som det første, og hun var blevet overrasket, over bølgen af varme.

//Det er jo sidste dag inden sommerferien, og et par stykker i min klasse stopper.. Jeg er en meget følsom pige, så jeg begyndte at græde, da nogle af de andre gjorde det.. Så ja.. Jeg er lidt for grædt ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 2:35 pm

Daniel sad bare helt stille og betragtede hende, da hun munmlede et eller andet. Da hun lagde hånden på hans skulder mærkede han varmen i hele sin krop, og han kunne ikke lade være med at smil stort til hende. "Dejligt" sagde han glad og rystede leende på hovedet. "Hvor er det fantastisk" sagde han næsten som et lille barn ved juleaftens tid.
"Hvordan fandt du ud af hvad du var" spurgte han og så på hende, mens han stadig smilte.

//Nååårh Smile Sidste dag er både en god dag og en trist dag. God fordi man få sommerferie og trist fordi det kan være sidste gang man ser nogle af dem ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitimeLør Jun 25, 2011 4:44 pm

Zoey smilte skævt. Hun elskede hans reaktion på det hun i sandhed var. Han var ikke som nogle af de andre. Nogen reagerede kraftigt på det, og mente at hun hørte til det onde, på grund af hekse brændingerne. Hun forklarede altid at grunden til de blev brændt var fordi, de havde gjort et enkelt fejl trin, eller ikke havde kunne kurrere en sygdom, også blev de dømt som onde hekse. Daniel var anerledes, på en god måde. Han blev begejstret over det hun kunne.
Hun smilte, og træk knæene indtil brystet, og lagde tilsidst armene om sine ben. Hun tænkte lidt, og fandt svaret. "Ved hjælp af flasker, papir, og andre underlige genstande," svarede hun, med et uskyldigt træk på skulderne. Hun vidste at han sikkert gerne ville have en uddybning, men hun var så dårligt til det. Hun kunne jo hellere ikke vise ham det, for så ville hun bare se en del af hans liv, som han måske ikke ville sige til nogen. "Øhm.. Det jeg mener er at.. Hver gang jeg tog, eller rakte en person.. Lige meget om det var et menneske, en Vampyr, eller en ulv.. For den sags skyld en engels.. Det jeg er at uanset hvilken art det var, så hver gang jeg tog eller rakte en person et eller andet, og vi begge havde fat i tingen, så så jeg noget. Nogengange var det ingenting andre gange, billeder, navne, ord, og få gange små klip, af en persons liv, planer, eller hemmeligheder," sagde hun, smilte lidt. Hun klukkede lidt over hvor langt ud det lød, at hun kunne se ting om folk, bare ved at tage eller få ting af dem.

//Fik lidt krea xD Og Ja.. Man glæder sig til at nu er det sommerferie, men man vil ikke sige farvel, til personer man holder af, og ved at man måske aldrig ser dem igen, og hvis man gør er det til et eller andet latterligt klasse sammenkomst, om 25 år.. ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en pjækdag *Zoey*
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» and who would you be //Zoey//
» Mit liv... (Zoey's Historie...)
» Good 2 see u ~ Zoey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: