The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_rcap 
Justin (429)
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_rcap 
Anna (418)
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Endnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_lcapEndnu en pjækdag *Zoey*  I_voting_barEndnu en pjækdag *Zoey*  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Endnu en pjækdag *Zoey*

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeLør Maj 28, 2011 1:26 pm

Sted~ Skoven
Omgivelser~ Alt hvad der nu er i en skov og så Daniel
Tid~ 10 tiden om formiddagen, en onsdag
vejr~ Overskyet og køligt, truer med regn mm.

Daniel havde sine sorte cowboybukser på og en hvid tshirt på og en sorte cardigan over den, da de faktisk var lidt køligt ude. Hans hår var sat op som sædvanligt, pjusket og stritter ud til siden, holdt af voks. Han havde en ternet tørklæde rundt om halsen og han var glad for at han havde taget den på, for det blæste lidt, når han ikke stod i læ af træerne.
Daniel skulle rigtigt have været i skolen, men han havde hurtigt bestemt sig for at pjække hele dagen. Han hadede skolen og han var så meget bagud at han ikke rigtigt kunne se hvordan han skulle kunne nå at indhente det hele. Det hjælp selvfølgelig heller ikke at han pjække så meget, men det var bare den nemme løsning han valgte.
Daniel gik ind og ud mellem træerne. Han var ved at blive sindsyg af at sidde der hjemme. Han havde mister lysten til at gå nogen steder efter alt det med Tessie, men nu var det bare for meget og han måtte ud af huset. Han kunne jo ikke rigtigt tage ned i byen, for hvis han nu mødte nogen fra skolen, det ville ikke være så godt, så hvorfor ikke tage en tur i skoven. Desværre var vejret ikke rigtigt til det, som det havde været de sidste par dage. Solen havde stået højt på himlen og luften var tør og varm, men i dag havde det slået om. Luften var trykket og det var faktisk lidt køligt, solen var gemt bag en masse skyer, som syntes at blive mørkere for hvert minut, der gik. Det varede nok ikke længe for det ville begynde at regne. Men Daniel lod som ingen ting og fortsatte længere ind i skoven .
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeLør Maj 28, 2011 1:55 pm

Zoey kom gående inde i skoven. Hun hendes lyseblå jeans var begyndt at blive våde da regnen startede. Det samme med hendes hvide trøje, og hendes sorte jakke. Det eneste der ikke var blevet lidt vådt var hendes korte støvler, og hendes hænder, der var beklædt med et par sorte læderhandsker. Hun gik med dem i lommerne. Hendes hår hang glat ned over hendes skuldre.
Hun gik i et langsomt tempo. Hendes blik var vendt mod jorden. Hun havde ikke orket skolen idag. Hun var igen kommet op til alle de andre, så det gjorde ikke noget. Hun sukkede for sig selv, og stoppede op. Hun lukkede øjnene, og vendte ansigtet mod himlen. Hun lod regnens blide dråber glide ned over hendes ansigt. Hun var ret ligeglad med, om hendes make-up var løbet. Hun var ret ligeglad her for tiden. Hun følte hun manglede nogen.. Hun anede bare ikke hvem. Hun sukkede lavt, og så igen ned i jorden. Hun gik videre i det langsomme tempo. Hendes tanker flød rundt. Hvem manglede hun? Justin? Nej han var jo lige kommet tilbage. Tessie? Nej.. hende snakkede hun jo med hverdag. Will.. Nej heller ikke ham.. Daniel? hun nikkede kort for sig selv. Hun havde ikke set ham siden den dag på skolen. Hun smilte lidt bare ved tanken, om sorte strittende hår, brune øjne. Hun sukkede. Hun gik langsomt videre og holdte fast i billedet af sin bedste ven.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeLør Maj 28, 2011 2:01 pm

Daniel mærkede dråberne falde ned fra himlen og ramme ham, men han var stadig ligeglad. Han havde staret med at være ked af det, vred og såret, men efter noget tid havde alle de følelser ændret sig og var blevet til ligegyldighed. Han var ligeglad med om han kunne følge med i skolen, han var ligeglad med at han snart ikke havde flere penge og at han seriøst havde brug for et job. Og han var ligeglad med at regnen ramte ham og gjorde ham våd og kold, for det var sådan han følte sig efterhånden. Han vidste ikke hve der ville kunne ændre det for ham, men det var der han fik øje på hende. Daniel genkendte med det samme Zoey. Han havde savnet hende så meget, det var alt for længe siden han sidst havde set hende, sidst havde været på skolen, og han havde ikke været i skolen særlig tit. Tiden havde han brugt der hjemme.

Daniel mærkede hvordan han begyndte at smile lidt. Det var ikke meget, men det var en start. "Zoey" råbte han og satte hans tempo op, han gik hurtigt uden at løbe hende i møde, men han vidste at med det samme hun ville høre ham og kigge op og genkende ham. Ville han ikke kunne holde sig tilbage mere og han vidste at han ville løbe hende i møde og give hendes et stort kram.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeLør Maj 28, 2011 2:24 pm

Zoey sukkede stille.. Hun stoppede op da nogen råbte hendes. Hun så rundt, og fik øjne på Daniel. Først troede hun at hun var blevet skør. Han var da i skole, mente hun. Men efter lidt tid, gik det op for hende at hun ikke var skør. Han var her! Han var her virkeligt. "Daniel!" råbte hun tilbage. Et stort smil bredte sig på hendes læber. Hun tænkte ikke rigtigt længere. Hun ville var kramme ham indtil sig, og fortælle ham hvor meget hun havde savnet ham, så hun satte i løb mod ham. Hun opdagede ikke, at hun der løb et par tårer ned ad hendes kinder, fordi regnen på samtidig også skyldede ned over hendes ansigt. Hun syntes der var alt for langt hen til han... Det var først en passende afstand til ham, når hun kunne lægge armene om ham. Hun satte farten ned lidt før hun nåede ham. Hun skulle være sikker på at hendes fantasi ikke spillede puds med hende. Hun gik hurtigt frem mod ham. Han forsvandt ikke. "Det er virkeligt dig!" nærmest jublede hun, og slog armene om halsen på ham.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 2:53 pm

Ganske rigtigt som han forudsagde, løb han mod hende da hun gengkendte og begyndte også selv at løbe. Han standsede da hun begyndte at sætte farten ned. Han åbnede armene og lukkede dem hurtigt om hende i et favntag. Han krammede hende ind til sig og lo kort og lavt. "jeg har savnet dig, så meget" sagde han og kunne ikke lade være med at kysse hende på kinden.
Daniel smilte stort til hende. "ja selvfølgelig er det mig" sagde han og lo lidt igen."Hvem skulle det ellers være"
"Men hvad laver du herude i regnen" spurgte han mens han stadig havde armene om hende. Han var allerede godt gennemblødt, det var noget af en regnskylle de fik sig, men han var ligeglad. Zoey var sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 3:05 pm

Zoey grinte lidt. "Jeg har også savnet dig, helt vildt!" Hun krammer sig indtil ham. Hun kyssede ham engang på kinden og smilte stort til ham. Hun så ned uden at slippe ham. "Jeg troede bare det var min fantasi," sagde hun, en smule flov over det. Hvordan kunne hun tror det? Var det pågrund af at hun havde savnet ham? Ja det måtte være derfor.
Hun smilte skævt. "Jeg kan ikke gå hjem.. Min forældre tror jeg er i skole," sagde hun, med et skævt smil. De var begge hjemme idag, så hun kunne ikke andet. Hun smilte stort til ham. "Hvad lave du her? Jeg troede du var i skole," sagde hun, og så nysgerrigt på ham. Alle kunne kende Zoey på hendes nysgerrighed, så Daniel ville sikkert bare le over hend
e..
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 3:14 pm

"Du har en levende fantasi så da" sagde Daniel drillende og kyssede hende på panden, da hun kyssede ham på kinden. "Og det burde du også være, men jeg skulle nødig snakke" sagde han og lo. Han var overrasket over lyden af hans latter, det var så længe siden at han sidst havde leet og han havde været så kort tid sammen med Zoey og hun havde allerede fået ham et at le et par gange. Det føltes fantastisk.
"Jeg ville bare ud. Jeg er ved at blive sindsyg af at være der hjemme" sagde han og trak på skulderne. Han slap hende fra krammet, men han tog hendes hånd i stedet. Han ville holde fast ved hende så hun kunne mærke at han ikke var en del af hendes fantasi, men virkeligheden. Og så kunne han godt lide at være tæt på hende. "Jeg har ikke rigtigt følt mig i humør til at tage i skole. så jeg holder en lille pause" han havde ikke sagt noget om at han snart ville dumpe de fleste af sine fag, han ville ikke have hende til at bekymre sig om sådan noget. For han vidste at hun vil bekymre sig om det, for hun var Zoey. Hun var for det meste glad, venlig og så var hun så hjælpsom at det halve kunne være nok.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 3:34 pm

Zoey rødmede en smule. "Du kender ikke min fantasi Skat. Den er meget mere levende end du kan forstille sig," grinte hun lidt. Det gik først op for hende da hun havde fuldendt sætningen at hun havde kaldt han skat. Det var selvfølgelig venskabligt ment, men hun havde gjort det. Hun gad ikke til at rette det, for så ville hun bare rødme meget mere. Hun grinede lidt. "Nej.. Det skulle du måske ikke," smiler lidt. Hun Rystede lidt på hovedet. "Så er det også et godt sted at gå hen," sagde hun, med et lille skuldertræk. Hun smilte, og gav hans hånd et blidt klem. Hun ville ikke slippe ham lige med det samme nu. Hun havde savnet ham så forfærdeligt. Hun rynkede panden en lille smule. "Så du forsømmer også lektierne," konstaterede hun. Hun smilte skævt. "Sig endelig til hvis jeg skal hjælpe dig," sagde hun. Hun ville altid hjælpe alle, om det så var umuligt eller ej. Det var noget hun altid havde gjort. Nogen hjalp hun mere end andre.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 3:42 pm

Daniel kunne ikke lade være med at grine lidt. "Hvis din fantasi er så livlig, ville jeg gøre alt for at leve i den" sagde han og sukkede, dog efterfuldt af et lille svagt smil.
"det ville gøre alting så meget nemmere" sagde han og trak endnu en gang på skulderne.
Daniel smilte da hun tilbød ham hjælp. Det var typisk Zoey. Hun ville gøre alt hvad der stod i hendes magt, for at hjælpe andre. Zoey var den mest uselviske, fantastisk person, han nogensinde havde mødt. derfor kunne han ikke gøre andet end at smile til hende og nikke. "jeg skal nok sige til hvis jeg for brug for den lektier som jeg forsømmer" sagde han og gav hende også svaret op om han fik lavet sine lektier.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 3:52 pm

Zoey smilte skævt. "Min fantasi, er ikke et særligt rart sted i denne tid," sagde hun, og træk på skulderne. Hun sukkede lydløst, men slap ikke det smil, og beholdte på sine læber. Hun nikkede. "Godt," smilte hun. "Og jeg tænkte det nok. Dig og lektier, er ikke ret godt venner.. Det samme med dig og skole," sagde hun, og lægge blidt en hånd på hans kind. Hun smilte, og lod igen hånden falde. Hun sukkede igen svagt. "Nyder du regnen?" Spurgte hun, med et skævt smil. Hun nød den selv, for den vaskede alle hendes dårlige og ubeslutsomme tanker væk. Fx, at hun skulle vælge et hus, men hun vidste ikke hvilket.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 3:58 pm

Daniel rynkede på den solbrændte hud han altid havde haft. "hvorfor er den så ikke det" spurgte han bekymret. "Hvorfor er den ikke fuldt med små enhjørninger, regnbuer og feer, og så mig" spurgte han lidt drillende. Han ville gerne gøre hende i bedre humør, for det virkede til at han ikke var den eneste der havde brug for opmuntring, i disse dage.
Daniel nikkede og gav hende ret. Han havde aldrig brudt sig slrlig meget om skolen, og efterhånden havde han givet så småt op med at prøve. Han kunne ikke rigtigt se pointen lige for tiden.
"Regnen passer til mit humør, så det kan man godt sige" han havde altid elsket solen så højt, men regnen var altid det bedste når man var tist og trykket.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 4:38 pm

Zoey trak på skulderne. "Mit liv er så kedeligt.. Der sker så meget omkring mig.. Også alligevel ikke," sagde hun. Hun grinte svagt. "Nej det er mere.. Tomhed, tomhed, tomhed, dig! Tomhed, tomhed, og atter tomhed," sagde hun, og smilte til ham. Hun ville ikke have han bekymrede sig for meget..
Hun smilte, og nikkede. "Det kan jeg godt se.. Men er du stadig trist?" Hun lød bekymret. Hun ville ikke have han stadig var trist over Tess. Hun Gav hans hånd et blidt klem. "Hvad med at vi går en tur, nu hvor vi næsten ikke kan blive mere våde," spurgte hun, med et blidt sm
il.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 4:44 pm

Daniel kunne ikke lide at Zoey ikke var lykkelig. "Så du er ikke lykkelig med dit liv liv lige nu? Er det ikke så perfekt som du fortjener2 spurgte han stille og så på hende. Hun fortjente alt lykke der var til i verden, og mere til. HUn fortjente at have alt held med på sin vej og alle de fantantiske ting som hun ønskede sig.
Daniel nikkede svagt. Tess havde betydet så meget for ham, han havde forelsket sig så hurtigt i hende, hun havde givet ham en grund til at tro på at der virkelig fandtes nogle vidunderlig derude et sted. Men så pludselig var hun væk. Hun var sammen med en anden, hun var lykkelig sammen med en anden. Og der var ikke noget han unne gøre, for hun fortjente også at være lykkelig, også om det så var me den en anden, hun var bare svær at komme over.
Daniel lo svagt. "det lyder som en god idé" sagde han og lod hende vise vej.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 5:00 pm

Zoey sukkede, og smilte lidt til ham. "Jeg har ikke fortjent lykken," sagde hun stille, og så ned. Det mente hun ikke. Hun havde såret Matthew, ved at kysse med Enrique.. Og nu havde hun Enrique... Men ham så hun næsten aldrig.. Så derfor syntes hun ikke selv hun havde fortjent lykken. Hun Havde en hel masse andet i sin fortid, som gjorde hende endnu mere overbevist.
Hun kiggede på ham, og smilede opmuntrende. "Du har ikke mødt andre? Altså jeg mener.. Andre der kan gøre dig lykkelig? Du har fortjent et lykkeligt liv.. Så har du fundet den, eller leder du endnu?" spurgte hun og smilte blidt.
Hun nikkede. "Fint!" Hun begyndte at gå den ene vej, uden at kunne huske hvor den førte hen. Hun holde stadig blidt fat i Daniels hånd.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 5:08 pm

Daniel rystede på hovedet. "Du har fotjent at være lykkelig" sagde han og gav hendes hånd et blidt klem. "Du bliver bare nødt til at huske på at være lykkelig, er ikke et sted man komme til. Det er ikke noget man bliver fordi at man få et godt job eller de helt rigtige par sko. Lykkelighed er et humør. Det ændre sig, ligesom du kan være træt og sulten. En gang i mellem er man lykkelig andre gange er man ikke, men så længe at du husker på at det er et humør, finder du sikkert lykken meget mere i din fremtid." Daniel vidste ikke helt hvor han fik det fra, man kan se at det kom direkte fra hjertet.
Daniel trak på skulderne. "jeg er stadig alene" Sagde han. "Jeg har ikke rigtigt været andre steder end mon lejlighed, og det er svært at finde andre af de modsatte kæn, udeover de 2 små edderkopper der er på væggen i badeværelset" sagde han og gøs lidt ved tanken. Han hadede virkelig edderkopper, ved det punkt var han lidt af en tøsedreng. Daniel lod Zoey føre dem frem og han fulgte bare efter hende.

//Blev seriøst træt af den blå farve Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 5:32 pm

Zoey lignede et stort spørgsmålstegn. Hun havde ikke lige set det komme. Godt nok kunne hun være synsk, men dette var ikke noget hun havde forventet. Hun slog en blød latter op. En latter, hun selv hade, men andre elskede. Dig fleste begyndte at le med, og andre smilte stort, og komenterede den. "Så det du lige sagde var, at jeg skulle huske at lykken er en følelse, og ikke noget man kan få?" spurgte hun, og smilte spørgende. "Jeg mener nu stadig at men kan 'finde' lykken et sted. 'Finde' lykken i et andet menneske..." Hun tøvede lidt, over ordet menneske. "Jeg mener: 'Finde lykken i en anden person," sagde hun, i stedet for. Det var forkert for hende at sige, at man kun kunne finde lykken i Mennesker, for hvad med at finde lykken i en vampyr?
Hun så på ham med et blik fyldt med medlidenhed, men dog skar hun alligevel ansigt, da hun sagde edderkop - hun var ret bange for dem... "Du har ikke fortjent at være ensom, og alene," sagde hun, og placerede med vilje Ensom i sætning. Hun syntes det lyd lidt ensomt.
Hun smilte til ham. "Kan du lide lysninger? Jeg kender en hyggelig en," sagde hun, og smilte stort til ham.

//Hehe xD Det forstår jeg ikke xD Blå er en flot farve Razz
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 5:38 pm

Daniel trak på skulderne. "Men selvom at man finder en person man bare ikke kan leve uden, så kan man stadig være trist. Ikke hele tiden, men bare en gang i mellem. Man driver lidt hinanden til vanvid. man kan råbe og skændes, og i de øjeblikke føler man sig ikke lykkelig, men når man så finder fred med hinanden så kommer den følelse af lykke igen" sagde han og trak på skulderne. Det var i hvert fald sådan han tænkte på lykke.
"Det ved jeg nu ikke om jeg fortjener eller ej, men jeg har i hvert fald ikke gjort noget ved det, endnu" sagde han og trak igen på skulderne.
Daniel nikkede. "Er der en her i nærheden" spurgte han. "jeg bliver nødt til at tilbringe mere tid her i skoven, jeg kan aldrig finde rundt" lo han.

// Elsker også blå, men man kan ikke rigtigt se hvad man skriver Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 6:01 pm

Zoey trak på skulderne, og smilte lidt. "Man er altid lykkelig i nærheden af personen. Uanset hvor meget man kører hinanden op. Undtaget hvis man virkeligt hader hinanden.." sagde hun, stille. Hun havde ikke lige tænkt over den mulighed. Hun rystede på hovedet.
Hun lagde en hånd på hans kind, og så ham i øjnene. "Daniel.. Ingen har fortjent at være alene. Nogen vælger det, men ingen fortjener det," sagde hun, lidt alvorligt. Men hendes alvor, blev altid blødet op i et smil. Det gjorde det også nu.
Hun grinte, og smilte til ham. "Skoven er ikke så forvirrende hvis man har gået her siden man var 3," sagde hun, og smilte. Hun grinte lidt.

//Hehe ^^ Nej, det kan man ikke rigtigt ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 10:23 pm

Daniel nikkede. Han ville ønske at der virkelig var en der ville have det sådan med ham og han ville gengælde det. Han nikkede bare uden at sige noget. Han kunne godt se det hun troede på, men han var stadig overbevidst om at man ikke altid kunne være lykkelig, selvom man havde fundet den helt specielle person i sit liv.
"Jeg er dog heller ikke helt alene, jeg har jo dig" sagde han og smilte til hende. "Vi er et trist par, må man sige. Ingen af dem virkede til at have alt det de havde ønsket sig. Daniel kunne ikke lade være med at smile lidt over det han havde sagt.
"Du har en god pointe" sagde han til det med at skoven ikke var så indviklet, i hvert fald ikke for hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 11:25 pm

Zoey smilte og nikkede. Hun lo stille. "Ja med dig er jeg aldrig alene," Sagde hun. Hun nikkede medgivende, til det med at de var et trist par. Det var jo rigtigt nok. Ingen af dem var rigtigt tilfredse.
Hun smilte og førte an gennem skoven. Hun kendte den ud og ind. Kendte det tegninger hun havde graveret i træet for at kunne finde rundt. Hun begyndte at hviske lavt, men Daniel ville godt kunne hører hende hvis han spidsede ørene lidt. "Birte, Bente, Bo, Borrit." næsten alle de træer de gik forbi, og hun lagde sin frem hånd på hed noget med B. På nær fire. De hed Iben, Tikki, Mitzi, og Monaka. Hun havde fundet på alle navnene. Hun stoppede ved et træ. Hun smilte til Daniel. Lidt skævt for hun var sikker på at han havde hørte hendes navneramse. Hun klappede på træet. "Når du dette træ, der du tæt på lysningen," sagde hun, som en alle anden tåbelig guide, der vidste alt. "Dette træ kaldte jeg Breek da jeg var mindre. Og hvis du skulle være i tvivl om hvordan du genkender det, står det der," sagde hun, og pegede hun nogle stort bogstaver, der var i hoftehøjde. De var sjusket lavet, men man kunne se hvad der stod: BREEK Hun pegede mod øst. "Og så skal var bare nogle meter den vej, så er vi der," smilte hun. Hun var virkeligt stolt over at kunne finder derhen efter så mange år.

//Blev lige lidt lost, så skrev bare om en træramse Razz
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 5:44 pm

Daniel lod bare Zoey førere ham længere ind i skoven. Det var dejligt at rigtig komme ud og få sig bevæget. Han havde brugt alt for meget tid på at gemme sig derhjemme. Det var også længe siden at han havde været ude at løbe. Noget han ville lave om på. Han smilet lidt ved tanken om det, han tog det som et tegn på at han var på rette vej. Han havde så hurtigt genfundet glæden ved at løbe.
Daniel blev revet ud af sine tanker, da Zoey gav sig til at mumlede noget der lød som navne.
Han spærrede øjene op da hun fortalte om træerne og deres navne, og straks begyndte han at grine. "Hvor er det typisk dig, at gøre sådan noget" sagde han og kunne slet ikke stoppe med at le. Det var fantastisk, Zoey var lige den han havde haft brug for, hun kunne få ham til at le. "så kan jeg altid finde vej, hvis jeg kan finde vejen her til" lo han og bemærkede at han stadig holdt hendes hånd, men slap den dog ikke.

//Et ord: Genialt Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 5:57 pm

Zoey havde godt bemærket hans lange tænke pause. Hendes Træramse fik hende dog til at glemme det en smule.
Zoey Smilte stort, men rødmede svagt. Man kunne ikke rigtigt se det fordi hendes kinder i forvejen var rødlige eftersom det regnede. Det var en godt ting syntes hun. Hun kunne ikke lade være at grine med. "Du glemmer mig aldrig," sagde hun drillende. "Hvergang du gør noget underligt vil du tinge 'Hvor er dette dog Zoey-agtigt'" Sagde hun, og blinkede til ham. Hun fik tit at vide at hun var skrupskør. Men hun var ret ligeglad. Hun havde sine metoder, og dem kunne hun ikke bare smide væk. *Engang tosset, altid tosset* tænkt hun, mens hun grinte med Daniel. Hun smilte. "jep! Nu ved du hvordan du finder stedet," grinte hun. Hun smilte, og trak ham blidt med. Hun gav hans hånd et blidt klem, og smilte sit eget blide og søde smil. "Det er dejligt at du kan le," sagde hun, ubevidst. Hun syntes virkeligt at lyden af hans latter, løftede hendes humør. Det var ikke noget alle kunne gøre, så hun var glad for at Daniel kunne.

//Tak Very Happy Very Happy Jeg ved ikke lige hvor det kom fra Razz Sukkeret må have givet mig en weird fantasi Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 6:51 pm

Daniel begyndte at le lidt igen. "Ligemeget hvad, så vli jeg aldrig kunne glemme dig, om så jeg stoppede med at grine for resten af mit liv" sagde han og smilte sandfærdigt til hende.
Daniel nikkede. Han elskede følelsen af at at le igen. det var underligt at han kunne gå rundt i flere uger og suremule og så kan han gå ud og være sammen med Zoey ikke engang en time og han ville grine som aldrig før. Men på den anden side så var det ikke så underligt for det var jo Zoey, hun var skør. En af de ting han elskede ved hende, hun tog sig ikke af andres tanker om hende. Hun fjollede bare igennem, men hun kunne også godt være seriøst. Hun var en perfekt midtvej af alt. Han smilte lidt ved tanken.

//Stadig på sukker? Very Happy Jeg skal logge kom til at love at jeg vil lave mad, så det må jeg hellere komme igang med Very Happy Kommer på senere ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 7:46 pm

Zoey viftede med teatralsk med en læderbeklædt hånd foran hovedet. Hun smilte stort. "Jeg er helt rørt nu," sagde hun. Hun blinkede hurtigt, som om hun holdte tårer tilbage. Det gik op for hende, at hun rent faktisk holdte rørte tårer tilbage. Hun grinte over sig selv. Hun var altid så fandens følsom.
Zoey smilte stort til ham. Hun var glad for at hendes no-matter-what-others-tink-holdning kunne få ham til at le. Hun kendte næsten ikke noget andet. Hun smilte, og gik forsigtigt videre. Hvert et skridt hun tog var nøje overvejet. Hun smilte til ham. "Så er vi her," sagde hun. Hun trak ham forbi tre træ, og så stod de i han smuk grøn eng. Hun smilte. "Dette er en lysning, jeg selv har været vild med i gennem hele mit liv... Det er det perfekte sted at tænker... Og tag solbad," grinte hun.

//Lidt måske Very Happy Okay ^^ Glæder mig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitimeMan Maj 30, 2011 8:37 pm

Daniel lo lidt da hun begyndte at blinke for at holde tårerne tilbage. Ikke fordi at han syntes at det var sjovt eller noget. Det var bare sødt, okay måske så det lidt sjovt ud. Meh hey, det er typisk Zoey ( Very Happy )
Daniel så sig omkring på den smukke lysning. Han havde aldrig været der før, hvilket helt klar var en fejl, for det var perfekt. Rigtigt som i filmene, smukke. Han smilte lidt. "Hvor mange kender til den" spurgte han og hans smil blev større. Han kunne lige se det for ham at det ville være deres hemmelig eng. Et top hemmelig mødes sted, total ninja-agtigt. Han kom til at le ved tanken, og da han gjorde det gik det op for ham at Zoey ikke vidste hvad han grinte af, så han følte sig lidt dum. Men det gik da hurtigt over, for han følte sig godt tilpas sammen med hende.

//Hemmelig kode, hemmelig box, hemmelig cykel, hvis den overhovedet var hemmelig, og det hemmelige skattekort. kom lige til at tænke på det Very Happy Haha!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en pjækdag *Zoey*  Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en pjækdag *Zoey*    Endnu en pjækdag *Zoey*  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en pjækdag *Zoey*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: