The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Skoven ~Sam - Page 4 I_vote_lcapSkoven ~Sam - Page 4 I_voting_barSkoven ~Sam - Page 4 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Skoven ~Sam - Page 4 I_vote_lcapSkoven ~Sam - Page 4 I_voting_barSkoven ~Sam - Page 4 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Skoven ~Sam - Page 4 I_vote_lcapSkoven ~Sam - Page 4 I_voting_barSkoven ~Sam - Page 4 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Skoven ~Sam - Page 4 I_vote_lcapSkoven ~Sam - Page 4 I_voting_barSkoven ~Sam - Page 4 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Skoven ~Sam - Page 4 I_vote_lcapSkoven ~Sam - Page 4 I_voting_barSkoven ~Sam - Page 4 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Skoven ~Sam - Page 4 I_vote_lcapSkoven ~Sam - Page 4 I_voting_barSkoven ~Sam - Page 4 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Skoven ~Sam - Page 4 I_vote_lcapSkoven ~Sam - Page 4 I_voting_barSkoven ~Sam - Page 4 I_vote_rcap 
Justin (429)
Skoven ~Sam - Page 4 I_vote_lcapSkoven ~Sam - Page 4 I_voting_barSkoven ~Sam - Page 4 I_vote_rcap 
Anna (418)
Skoven ~Sam - Page 4 I_vote_lcapSkoven ~Sam - Page 4 I_voting_barSkoven ~Sam - Page 4 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Skoven ~Sam - Page 4 I_vote_lcapSkoven ~Sam - Page 4 I_voting_barSkoven ~Sam - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Skoven ~Sam

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 5:19 pm

Alma smilte let til Sam, "Fysisk smerte er let at vende til til", Sagde hun med et trist, lille smil, "Men Psykisk er meget værrer", Hun gyste svagt, "Eller at miste nogen man elsker..", Hun kiggede trist ud i luften, "Den smerte kender jeg kun alt for godt.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 5:23 pm

Sam så roligtpå hende og lod hende tale. Hun havde totalt ret i hvad hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 5:32 pm

Alma kiggede bare trist ud i luften, og tænkte på alle dem hun havde mistet de sidste 500 år..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 5:35 pm

Sam sad roligt og så på hende, han kunne ikke læse tanker, men folkskropsprogkunne han. Han sad bare roligt og så på hende, ventede på hun enten ville sige noget eller gøre noget.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 5:50 pm

"Hvor mange har du prøvet miste, Sam..?", Spurgte hun og kiggede på ham med en trist nysgerrighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 5:53 pm

Sam så roligt på hende og smilte skævt "Jeg har ikke mistet nogen som sådan, dem jeg har mistet har jeg selv dræbt" Han trak kort på skuldrene og smilte roligt.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 5:57 pm

Alma nikkede stille, "Jeg mistede min mor, da hun fødte mig. Min far, har jeg aldrig kendt. Jeg dræbte selv min mors mand på grund af hævn, fordi han dræbte min elsker og vores barn, før han blev født..", Sagde hun lidt trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 6:17 pm

"Da jeg blev forvandlet, troede mine forældre det var en dæmon der var i mig. De prøvede at dræbe mig, de skar mine pusårer op på ver hånd" Han holdte kort sine hænder op så hun kunne se arene "De prøvede samtidig at drukne mig i et badekar, jeg gik amok og dræbte dem, jeg havde på forhånd valgt at dræbe min lillesøster som det første menneske så jeg kunne blive forvandlet. Hendes blod var fantastistk" Han smilte roligt og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 6:32 pm

Alma kiggede lidt skræmt på ham, og bakker væk fra ham, "Selv jeg er ikke så barbarisk..", Sagde hun med let opspærrede øjne, "Hvorfor ønskede du at dræbe hende..?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 6:57 pm

"Det ved jeg ikke, det føltes bare rigtigt" Han smilte roligt til hende "Du behøver ikke være bange, jeg er ikke sådan mere" Han smilte roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 8:24 pm

"Jeg var skyld i min adoptivsøster død", Sagde Alma stille, "Og jeg sørger stadig over hende.. Jeg dræbte hende ikke med vilje.." Hun ryster stille på hovedet, men satte sig ikke normalt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 8:44 pm

Sam lænte sig op af træet igen og sukkede "Det gør mig undt, jeg har selv med mine egne hænder dræbt hele min familie...." Han så førdt frem for sig da han talte, så så på hende efter og smilte roligt.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 8:49 pm

Alma kiggede på ham med en let hovedrysten, "Jeg dræbte min mor, da jeg blev født, og dræbte hendes mand senere.. Men jeg har aldrig kendt min biologiske far.." Hun kiggede på ham som om han var lidt skør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 9:29 pm

Sam trak på skuldrene og lagde armene om bag hovedet og lænte sig op af træet "Tja, sådan er vi jo forskellige"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skoven ~Sam - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skoven ~Sam
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: