The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Afkølende skov :D *Kristen* I_vote_lcapAfkølende skov :D *Kristen* I_voting_barAfkølende skov :D *Kristen* I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Afkølende skov :D *Kristen* I_vote_lcapAfkølende skov :D *Kristen* I_voting_barAfkølende skov :D *Kristen* I_vote_rcap 
Vampira (833)
Afkølende skov :D *Kristen* I_vote_lcapAfkølende skov :D *Kristen* I_voting_barAfkølende skov :D *Kristen* I_vote_rcap 
Daniel (796)
Afkølende skov :D *Kristen* I_vote_lcapAfkølende skov :D *Kristen* I_voting_barAfkølende skov :D *Kristen* I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Afkølende skov :D *Kristen* I_vote_lcapAfkølende skov :D *Kristen* I_voting_barAfkølende skov :D *Kristen* I_vote_rcap 
Kristen (683)
Afkølende skov :D *Kristen* I_vote_lcapAfkølende skov :D *Kristen* I_voting_barAfkølende skov :D *Kristen* I_vote_rcap 
Gideon (535)
Afkølende skov :D *Kristen* I_vote_lcapAfkølende skov :D *Kristen* I_voting_barAfkølende skov :D *Kristen* I_vote_rcap 
Justin (429)
Afkølende skov :D *Kristen* I_vote_lcapAfkølende skov :D *Kristen* I_voting_barAfkølende skov :D *Kristen* I_vote_rcap 
Anna (418)
Afkølende skov :D *Kristen* I_vote_lcapAfkølende skov :D *Kristen* I_voting_barAfkølende skov :D *Kristen* I_vote_rcap 
Tessie (391)
Afkølende skov :D *Kristen* I_vote_lcapAfkølende skov :D *Kristen* I_voting_barAfkølende skov :D *Kristen* I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Afkølende skov :D *Kristen*

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Afkølende skov :D *Kristen* Empty
IndlægEmne: Afkølende skov :D *Kristen*   Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeSøn Mar 27, 2011 1:00 pm

Sted: Skoven
Tid: Middagstid, en søndag
Omgivelser: Træer, ingen mennesker end Jeremy, endnu
Vejr: Solen skinner og det er varmt
Påklædning: Grå tætsiddende busker og en hvid t-shirt med et blå tørklæde
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeremy havde besluttet sig for at komme lidt væk hjemmefra og gå en tur i det dejlige vejr. Han havde lange bukser op, som fik ham til at have det ret så varmt, så han søgte ly, i skyggerne fra træerne i skoven. Så straks han gik mellem træernes dejlige kulde fik han det meget bedre. Han havde ikke været inde i skoven før, så han fulgte bare den sti han gik på. Han var lidt nysgerrige, hvor stien fulgte hen og ville se om han kunne finde ud af det.
Jeremt gik i sine egne tanker, han spillede en sang, han var ved at skrive, igen og igen inde i hovedet. Der manglede et eller andet, men hvad. Han havde været så opslugt af sine tanker at han ikke havde opdaget at han var drejet af nogle gange og nu var han ikke sikker på hvilken vej der var den der førte hjem.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Afkølende skov :D *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Afkølende skov :D *Kristen*   Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeSøn Mar 27, 2011 5:25 pm

Påklædning: http://www.collegefashion.net/wp-content/uploads/2010/07/emily.jpg
Humør: Midel, glad for en pause på arbejdet
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kristen havde fri i dag, det var hun rimlig glad for, det var rart at holde en pause fra alt det er skete. Fra alle de mænd der bare ville have en omgang i baren og som på hende hele dagen.
*hvorfor er det enlig der er så mange der har noget imod det? jeg forstår det godt, men de skulle se det fra min synsvinkel* mange tanker gik gennem hendes hovede lige nu. Hun skød tankerne væk og så hvor hun enlig var på vej hen. Hun smilte lidt, hun var på vej ind i skoven, hun elskede skovens ro og fred.
Hun tog en genvej så hun kom ind gennem den tæte skov før hun nåede stien, hun gik stille mens hun kiggede ned på vejen. Da hun lidt efter kiggede op var hun på stien, hun gik lidt ned af stien og fik så øje på en dreng. Hun smilte liidt, han så ud som om han ikke kunne finde vej.
Hun gik i retningen af ham, med lidt hurtige skridt, "hej.. er du faret vildt?" spurgte hun stille og smilte skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Afkølende skov :D *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Afkølende skov :D *Kristen*   Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeOns Jun 01, 2011 11:30 pm

Jeremy standsede op og prøvede at huske hvilken vej han var kommet fra. *Der var et træ, med grønne blade, den stod i nærheden af stien* Han så sig om, men han kunne ikke huske mere om hvordan træet så ud. Han sukkede opgivende, hvorfor kunne det dumme træ ikke have haft lilla blade, så ville han havde set lidt mere på den og han ville kunne huske hvilken vej han skulle gå.
Jeremy var helt skudt i sine egne tanker, der en stemme afbrød ham. Han så i retning af stemmen og fik øje på en pige. Han åndede lettet op, men rødmede også lidt. Hvor var det typisk at han skulle fare vild og han var nødt tilat blive reddet af en pige. Ikke fordi at han mente at piger var mindre vær end drenge, men det var lidt truende mod sin maskulinitet ikke selv at kunne finde rundt. "Jeg tror, jeg kan finde tilbage igen" sagde han og så sig om efter det dumme træ, men han sukkede opgivende. "hvis jeg bare kunne finde det træ, men jeg husker faktisk ikke hvordan det så ud, så ja. Jeg har faret vild" sagde han rødmede igen.

(Du må meget undskylde den lange vente tid x)
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Afkølende skov :D *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Afkølende skov :D *Kristen*   Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitimeTors Jun 02, 2011 1:40 pm

Kristen smilte venligt til ham og lod ham tale ud, hun kunne og ville da gerne hjælp ham hvis hun kunnne. Hun bed sig lidt i læben mens han talte. Hun klukkede lidt da han var færdig, "Hvilket træ vil du finde? Er det ikke nemmere at fortælle hvor du skal hen?" Hun smilte skævt til ham, hun kunne godt se han var lidt forvirret over alle de træer som så ens ud. Det kunne hun ikke rigtigt lade være med at betragte som morsomt. Hun ventede og smilte blidt til ham, hun var ikke så god endda til at finde vej i skoven, men hun kunne da finde rundt hvor hun skulle/ville være henne af. Hun ville gerne gøre et forsøg, de var jo to så der var nok forhåblig nogle veje de kunne udelukke.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Afkølende skov :D *Kristen* Empty
IndlægEmne: Sv: Afkølende skov :D *Kristen*   Afkølende skov :D *Kristen* I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afkølende skov :D *Kristen*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Så det er sådan en skov ser ud - Roxanna
» WoW!...en fugl >Kristen<
» Her ved søen (Kristen)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: