Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!

IndeksIndeks  FAQFAQ  CalendarCalendar  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 35, Man jan 28, 2013 8:13 pm
Latest topics
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fre jan 22, 2016 6:26 pm by Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fre jan 22, 2016 5:50 pm by Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fre jan 22, 2016 12:06 pm by Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Man aug 24, 2015 9:04 pm by Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ons aug 19, 2015 4:00 pm by Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tirs aug 18, 2015 4:25 pm by Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fre aug 14, 2015 12:29 am by Maria

» Looking for stuff
Tors aug 13, 2015 10:13 pm by Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tors jul 30, 2015 8:04 pm by Patricia

Top posting users this week
Top posting users this month
Top posters
Zoey (1348)

Bonnie (970)

Vampira (833)

Daniel (796)

Clarissa (761)

Kristen (683)

Gideon (535)

Justin (429)

Anna (418)

Tessie (391)

Statistics
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg in 1028 subjects

Share | 

Løb >Tina<

Go down 
ForfatterBesked
Ellis
Menneske
Menneske

Fulde navn : Ellis Margaret Willis
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 48
Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.
Humør : Never good to know...

IndlægEmne: Løb >Tina<   Man mar 21, 2011 8:30 pm

Sted: skoven
Tid: 17:04
Omgivelser: Fredelige?
Vejr: solskin, varmt, skyfrit
Årstid: sommer
Påklædning: en top, hotpants og løbe sko

Arabell kom lige så stille luntene i skovkanten. Hendes brune hår var sat op i en praktisk hestehale, som svingede i takt med hendes skridt. Hendes hud glinsede en smule af sved, men hun var ikke typen der svedte som et svin, hende hud blev bare en smule glinsene af varmen. Hendes top ad stramt omkring hendes overkrop og lyste i en lyseblå farve. Hendes hotpants var sorte. Det var hendes normale outfit m sommeren når hun var ude på hendes løbe ture. Man skulle jo holde sig i form på en eller anden måde. Hendes blå øjne var rettet lige frem og hun så på de træer og buske som hun løb forbi.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Tina
Vampyr
Vampyr

Fulde navn : Tina Carey
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Hm... Er det ikke ligemeget?
Humør : Jeg lod hende dræbe dem. Jeg.. Jeg gjorde intet ved det! Hun dræbte dem foran tvillingerne! 5årig Tvillinger!!! Åh Gud! Hvorfor gjorde jeg ikke noget?! Jeg er en lige så stor morder som hende!..

IndlægEmne: Re: Løb >Tina<   Man mar 21, 2011 8:45 pm

Tina kom gående i et rask tempo. Hun havde det ikke så godt med at løb lange tur, så derfor gik hun. Hun havde trænstøj på - Altså en stram bluse hvid strop trøje, et par shorts, og et par løbe sko. Hun gik gennem skoven, for det var den eneste rute, hun lige kendte. Hun havde ikke rigtigt haft løst til at udforske de andre stier.. Måske var hun blevet lidt doven? Måske, men det generede hende ikke. Hun satte i løb. Hun pressede sig selv, til at løbe selvom hun ikke gad. Så begyndte hun at gå igen. Sådan blev hun ved. Hun først gik, og så løb, gik og så løb. Hun hørte nogen løbe ikke så langt væk, men hun stoppede ikke op for at se hvem det var, som hun normalt ville have gjort.
Vis brugerens profil
Ellis
Menneske
Menneske

Job/hobbies : Model/Motionere, læse, feste og standarddans. Bruge mine forældres penge.

IndlægEmne: Re: Løb >Tina<   Man mar 21, 2011 8:50 pm

Arabell blev i sit tempo, hun havde altid været en god løber og kunne blive ved i et godt stykke tid udn at skulle holde pause. Når hun løb var hun altid opslugt af sine egne tanker, hendes hovede kunne rumme mange forskellige tanker på engang, men det var sjældent at efter de var tænkt at hun så huskede dem. HVis folk spurgte til hvad hun tænkte på fandt hun tit på et svar, da hun aldrig havde været så god til at huske ting og når hun bliver afbrudt i en tanke forsvinder den med det samme.
Arabell satte farten lidt op, hun løb stadig ikke, kun lunte. Hun sparede altid på energien, påp den måde kunne hun træne i længere tid.
Vis brugerens profil
Tina
Vampyr
Vampyr

Fulde navn : Tina Carey
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Hm... Er det ikke ligemeget?
Humør : Jeg lod hende dræbe dem. Jeg.. Jeg gjorde intet ved det! Hun dræbte dem foran tvillingerne! 5årig Tvillinger!!! Åh Gud! Hvorfor gjorde jeg ikke noget?! Jeg er en lige så stor morder som hende!..

IndlægEmne: Re: Løb >Tina<   Man mar 21, 2011 9:03 pm

Tina begyndte at løb. Hun tænkte tilbage på alt det der var sket i hendes liv. Der var sket meget. Efter Hun og hendes søster havde mistet deres forældre som femten årige, havde det hele forandret sig. Tanja havde forandret sig, og hun havde selv forandret sig. De havde ikke været så meget sammen, og var derfor ikke så ens som du så ud. De lignede hinanden på en prik, og det forvirrede alle. Hun løb videre, og havde ikke lige tænkt over at hun forlængst skulle havde været begyndt at gå. Hun rystede på hovedet, og løb videre.
Vis brugerens profil
Ellis
Menneske
Menneske

IndlægEmne: Re: Løb >Tina<   Tirs mar 22, 2011 2:23 pm

Arabell blev revet ud af sine tanker da hun fik øje på en pige, længere fremme. Hun smilede og satte farten lidt op for at indhente hende. Det var altid hyggeligt at løbe sammen med andre. Det var sjældent at hun selv lød sammen med andre, da dem hun kendte ikke løb lige så godt som hende, så det endte tit med at de ikke gad at tage med på hendes lange løbeture.
"Hej" Hilste Arabell med sin altid munter og smilende stemme, da hun nåede op på siden af pigen. Hun satte sig tempo til pigens, så hun ikke ville ende med at sakke bagud eller at pigen skulle sakke bag ud.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Løb >Tina<   

Løb >Tina<
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1