The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
De nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_lcapDe nattelige omgivelser //Daniel// I_voting_barDe nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_rcap 
Bonnie (970)
De nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_lcapDe nattelige omgivelser //Daniel// I_voting_barDe nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_rcap 
Vampira (833)
De nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_lcapDe nattelige omgivelser //Daniel// I_voting_barDe nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_rcap 
Daniel (796)
De nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_lcapDe nattelige omgivelser //Daniel// I_voting_barDe nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_rcap 
Clarissa (761)
De nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_lcapDe nattelige omgivelser //Daniel// I_voting_barDe nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_rcap 
Kristen (683)
De nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_lcapDe nattelige omgivelser //Daniel// I_voting_barDe nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_rcap 
Gideon (535)
De nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_lcapDe nattelige omgivelser //Daniel// I_voting_barDe nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_rcap 
Justin (429)
De nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_lcapDe nattelige omgivelser //Daniel// I_voting_barDe nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_rcap 
Anna (418)
De nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_lcapDe nattelige omgivelser //Daniel// I_voting_barDe nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_rcap 
Tessie (391)
De nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_lcapDe nattelige omgivelser //Daniel// I_voting_barDe nattelige omgivelser //Daniel// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 De nattelige omgivelser //Daniel//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tina
Vampyr
Vampyr
Tina


Fulde navn : Tina Carey
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Hm... Er det ikke ligemeget?
Humør : Jeg lod hende dræbe dem. Jeg.. Jeg gjorde intet ved det! Hun dræbte dem foran tvillingerne! 5årig Tvillinger!!! Åh Gud! Hvorfor gjorde jeg ikke noget?! Jeg er en lige så stor morder som hende!..

De nattelige omgivelser //Daniel// Empty
IndlægEmne: De nattelige omgivelser //Daniel//   De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 7:29 pm

Sted; Ved søen.
Tid; Aner ikke hvad klokken er.. Men det er sent, for mørket har overtaget..
Omgivelser; De er nattelige? De er normale..
Vejr; Stjerneklart
Påklædning; En lyseblå kjole, med et par sorte legins.. Og et par ballerina sko i sorte.

Tina lå stille på græsset. Hun så op i himlen. Hun var lidt trist, efter at have set Tanja og Damon sammen. Hun opdagede hvor ensom hun var.. Hun sukkede dybt, og endnu en ting gik op for hende.. Det var at hun manglede en at snakke med. Hun ville gerne snakke med en der måske også var lidt ensom.. En der havde prøvet at miste nogen.. Hun sukede dybt, og så ud over søen med et udtryktelses løst udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

De nattelige omgivelser //Daniel// Empty
IndlægEmne: Sv: De nattelige omgivelser //Daniel//   De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 7:33 pm

Daniel var gået ned mod vandet. Han havde brug for at tænke lidt og det gjorde han bedst der. Han havde et par mørke bukser på, en hvid langærmet trøje på og et sort tørklæde om halsen og sin sorte jakke på. Han mørke brune hår var sat op med voks, som det plejede og strittede sødt ud til siderne. Han sparkede til en sten der lå foran sig, og så op.
Han fik hurtigt øje på en person. Det var for mørkt til at se om det var en dreng eller en pige, men da han kom tæt nok på så han at det var en pige. Han smilte venligt og sagde højt nok til at hun ville kunne høre det. "Hej"
Tilbage til toppen Go down
Tina
Vampyr
Vampyr
Tina


Fulde navn : Tina Carey
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Hm... Er det ikke ligemeget?
Humør : Jeg lod hende dræbe dem. Jeg.. Jeg gjorde intet ved det! Hun dræbte dem foran tvillingerne! 5årig Tvillinger!!! Åh Gud! Hvorfor gjorde jeg ikke noget?! Jeg er en lige så stor morder som hende!..

De nattelige omgivelser //Daniel// Empty
IndlægEmne: Sv: De nattelige omgivelser //Daniel//   De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeSøn Mar 13, 2011 5:31 pm

Tina havde ikke hørt Drengen før han sagde noget. Hun gispede, og trak sig sammen til en kugle, på siden. Hun lå stille lidt, før hun tog sig sammen og så på ham. Hun så på i lang tid. "hhh... eee... jjj." Hun havde glemt hvordan man talte, så hun lød sikkert som en der aldrig havde lært at tale. Hun rystede på hovedet, og lagde sig på ryggen. Hun så stadig på ham. Hun prøvede igen. "Det jeg mente var Hej," sagde hun, og tvang sig selv til at smile.. Det var et meget lille smil, men det var jo et smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

De nattelige omgivelser //Daniel// Empty
IndlægEmne: Sv: De nattelige omgivelser //Daniel//   De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeTors Mar 17, 2011 5:58 pm

Daniel grinte lidt af den måde hun først sagde hej på, men det var ikke hoverende, før han syntes at det var ret sødt. "Du må unskylde hvis jeg forskrækkede dig" sagde han undskyldende og smilte venligt tilbage til hende. "jeg hedder forresten Daniel" præsenterede han sig selv.
Han tog et skridt tættere på hende, så han bedre kunne se hende. "Må jeg sætte mig" spurgte han og smilte igen. Han satte sig ned, uden at vente på svar, han gik ud fra at hun ikke havde noget i mod det, ellers måtte han vel bare flytte sig.
Tilbage til toppen Go down
Tina
Vampyr
Vampyr
Tina


Fulde navn : Tina Carey
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Hm... Er det ikke ligemeget?
Humør : Jeg lod hende dræbe dem. Jeg.. Jeg gjorde intet ved det! Hun dræbte dem foran tvillingerne! 5årig Tvillinger!!! Åh Gud! Hvorfor gjorde jeg ikke noget?! Jeg er en lige så stor morder som hende!..

De nattelige omgivelser //Daniel// Empty
IndlægEmne: Sv: De nattelige omgivelser //Daniel//   De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeLør Apr 16, 2011 11:51 pm

Tina lukkede øjnene, da han grinte. Hun kunne høre at det ikke var hoverende, og det var okay.. Men hun var alligevel lidt flov over sin fejl. *Kan jeg dumme mig mere?* tænkte hun. Hun ville sagde det var okay, men hun havde glemt hvordan man talte. Hun sad lidt og tænkte. *Ja jeg kan..* Tænkte hun, og sukkede indvendig. Hun smilte imens. Hun hostede kort, og tog sig sammen. "Det er okay.. Du behøver ikke at undskyld," sagde hun, og smilte. "Jeg er Tina," præsenterede hun med et lille smil. Hun nikkede hurtigt, da han spurgte. "Der er jo plads nok til os begge to," sagde hun, med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

De nattelige omgivelser //Daniel// Empty
IndlægEmne: Sv: De nattelige omgivelser //Daniel//   De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitimeSøn Jun 12, 2011 10:12 am

Daniel satte sig ned ved siden af pigen, som åbenbart hed Tina. "Hyggeligt at møde dig Tina" svarede han hende høfligt. Han så på hende med et lille smil. "Hvad laver du så her ude i mørket" spurgte han og bed sig i læben.
Daniel vidste ikke rigtigt selv hvad han lavede derude. Han havde vil bare brug for at komme ud, men hvorfor lige han var taget der hen, vidste han ikke rigtigt. Det var bare det første sted der lige poppede op i hovedet på ham.

//Du må meget undskylde at jeg ikke har svaret før nu ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





De nattelige omgivelser //Daniel// Empty
IndlægEmne: Sv: De nattelige omgivelser //Daniel//   De nattelige omgivelser //Daniel// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
De nattelige omgivelser //Daniel//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice
» Kedsomhed (Daniel)
» Vand om aftenen.. } Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: