The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Endelig Sammen! ~ William  I_vote_lcapEndelig Sammen! ~ William  I_voting_barEndelig Sammen! ~ William  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Endelig Sammen! ~ William  I_vote_lcapEndelig Sammen! ~ William  I_voting_barEndelig Sammen! ~ William  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Endelig Sammen! ~ William  I_vote_lcapEndelig Sammen! ~ William  I_voting_barEndelig Sammen! ~ William  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Endelig Sammen! ~ William  I_vote_lcapEndelig Sammen! ~ William  I_voting_barEndelig Sammen! ~ William  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Endelig Sammen! ~ William  I_vote_lcapEndelig Sammen! ~ William  I_voting_barEndelig Sammen! ~ William  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Endelig Sammen! ~ William  I_vote_lcapEndelig Sammen! ~ William  I_voting_barEndelig Sammen! ~ William  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Endelig Sammen! ~ William  I_vote_lcapEndelig Sammen! ~ William  I_voting_barEndelig Sammen! ~ William  I_vote_rcap 
Justin (429)
Endelig Sammen! ~ William  I_vote_lcapEndelig Sammen! ~ William  I_voting_barEndelig Sammen! ~ William  I_vote_rcap 
Anna (418)
Endelig Sammen! ~ William  I_vote_lcapEndelig Sammen! ~ William  I_voting_barEndelig Sammen! ~ William  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Endelig Sammen! ~ William  I_vote_lcapEndelig Sammen! ~ William  I_voting_barEndelig Sammen! ~ William  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Endelig Sammen! ~ William

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Endelig Sammen! ~ William  Empty
IndlægEmne: Endelig Sammen! ~ William    Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 9:58 pm

S: Det nye hus
T: tidlige eftermiddag
O: Det nye sted
V: solskin og halv lunt


Tess var ved at slæbe nogle af de sidste flyttekasser ind. Hun stilte dem ovenpå nogle andre og så rundt i deres stue. Et smil kom frem og hun drømte sig nogle år frem. Det ville blive helt perfekt når det blev sommer. Pigerne kunne frit lege i den store have udenfor. Huset var dejligt rummeligt med plads til store værelser og mange badeværelser. Alt ville blive helt perfekt her. Nu ville hun begynder på et nyt kapitel i hendes liv. Hun vendte hovedet da hun hørte Will komme ind.

//nooooo krea xD
Tilbage til toppen Go down
Will
Varulv
Varulv
Will


Fulde navn : William Roberts
URL Alder : 20
Antal indlæg : 18
Job/hobbies : Vikar i folkeskolen/ det vil I ikke vide
Humør : JEG VIDSTE DET! Man skal lige ned og skrabe bunden godt og grundigt før det bliver godt igen!

Endelig Sammen! ~ William  Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig Sammen! ~ William    Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 9:48 am

Solen skinnede, og det havde den gjort siden den tidlige morgen. Fuglene pippede om kap og gav det hele en glad stemning. Will kom gående med de to sidste kasser med ting hen imod huset, henne fra bilen af. Han gik op igennem den lille grønne have og op af de få trappetrin op til hoveddøren. Han trådte ind i det nye hjem og stillede kasserne fra sig på gulvet. Han kiggede op fra gulvet af og så på Tess. Han smilte stort og gik hen og lagde armene om hende.
"Så... Nu er det officielt vores" hviskede han med en glad stemme. Hans øjne strålede da han tog en hånd ned i hans lomme på den åbne jakke. Han fiskede en lille æske op og smilte til hende med et skævt smil.
"Jeg syntes det var på tide at du skulle have din ring" sagde han kærligt og åbnede æsken. Han bed sig i underlæben og ventede på hendes reaktion.



http://farm3.static.flickr.com/2470/4408806511_aa7c5abbac.jpg


Sidst rettet af Will Lør Mar 12, 2011 10:04 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Endelig Sammen! ~ William  Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig Sammen! ~ William    Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 10:03 am

Tess kiggede på smilende på ham mens han satte kasserne fra sig. Det hele virkede så nemt og perfekt. "Det er skønt" svarede hun og så kort ud af vinduet igen. Hun kiggede på ham mens han talte og da hun så ringen slog hun hænder op for munden. Hun smilte bag hænderne og vidste ikke hvad hun skulle sige. Istedet for slog hun armene om hans hals. "Den er helt perfekt! Tusind tak" sagde hun. Man kunne nærmest se glæden stråle ud af hende. Hun trak sig lidt væk og så ind i hans øjne. Hun kunne ikke holde op med at smile, selv hendes øjne så ud til at smile. Hun havde glemt alt om flyttekasserne rundt om dem, og om at de stod et helt nyt sted - deres helt nye sted. Hun havde troet det hele havde været perfekt lige før, men nu kunne det umuligt blive bedre. "Jeg elsker dig William" sagde hun kærligt, stadig med glæden strømmende ud af hende.
Tilbage til toppen Go down
Will
Varulv
Varulv
Will


Fulde navn : William Roberts
URL Alder : 20
Antal indlæg : 18
Job/hobbies : Vikar i folkeskolen/ det vil I ikke vide
Humør : JEG VIDSTE DET! Man skal lige ned og skrabe bunden godt og grundigt før det bliver godt igen!

Endelig Sammen! ~ William  Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig Sammen! ~ William    Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 10:29 am

Will smilede stort og strålede nærmest af glæde. Han så spændt på hende og lagde en hånd på hendes kind. "Kan du lide den?" Spurgte han med et håbefuldt smil. Han kyssede hende blidt i panden og sukkede af glæde.
Han trak sig væk fra hende og knælede for hende. Han tog hendes venstre hånd og kiggede kærligt op på hende. Han tog ringen ud af æsken og lod den glide hen og hendes ringefinger og satte den hvor den skulle sidde. Han bed sig i underlæben igen og hans øjne blev blanke, på grund af de glædes tårer der dukkede op i dem.
"Jeg elsker dig Tessie McBride Roberts. Til døden os skiller" sagde han kærligt. Han rejste sig op og krammede hende ind til sig. Han kyssede hende i panden et par gange og lagde så sin pande mod hendes.
"Jeg vil aldrig forlade dig" hviskede han stille til hende, og han havde i sinde at aldrig at bryde det løfte.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Endelig Sammen! ~ William  Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig Sammen! ~ William    Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitimeLør Mar 12, 2011 10:41 am

Tessie smilte over ham, over ringen, over det hele. Alt var virkeligt overvældene og specielt lige nu. "Jeg elsker den" sagde hun. Hun så på ham da han knælede og fik selv tåre i øjnene. Det her var en af de vigtigste øjeblikke i hendes liv. Hun krammede ham og betragtede ringen på hende finger. Det så helt rigtigt ud. Hun så på ham og smilte igen. "Jeg elsker også dig William. Til døden os skiller" sagde hun kærligt og med et par tåre i øjnene. Tårene skyldtes selvfølgelig glæde. Hun krammede ham igen af ren glæde og hendes lille verden var helt perfekt. "Jeg vil aldrig miste dig" hviskede hun tilbage og smilte stort. Hun havde aldrig været så glad som nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endelig Sammen! ~ William  Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig Sammen! ~ William    Endelig Sammen! ~ William  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endelig Sammen! ~ William
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Tessie og Daniels hus-
Gå til: