The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 2 botter

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_lcapOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_voting_barOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_lcapOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_voting_barOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_lcapOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_voting_barOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_lcapOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_voting_barOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_lcapOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_voting_barOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_lcapOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_voting_barOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_lcapOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_voting_barOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_lcapOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_voting_barOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_lcapOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_voting_barOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_lcapOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_voting_barOkay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ Empty
IndlægEmne: Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^   Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 9:25 pm

Okay... Altså jeg sad og kedet mig så..
Der var en der viste mig denne her i Chatboxen og syndes lige i skulle se den ^^
Tror nok det var Tessie der viste mig den.. kan ikke huske.. Nåå lige meget, men se den lige den er mega grinern!




Sidst rettet af Kristen Ons Sep 21, 2011 9:38 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^   Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 9:34 pm

Way to go Spenc! ^^ faktisk var det mig der linkede, men Tess viste den til mig ^^
så teknisk set var det Tessie ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^   Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 9:42 pm

hehe okay.. kunne helder ikke lige huske det så :S
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^   Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 9:43 pm

det er ok ^^ Jeg går bare i detaljer ^^
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^   Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeMan Jan 24, 2011 6:57 am

Har set den ^^
Den er for Grinern ^^
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^   Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 10:15 am

Haha Den ^^
var det ikke den en af jer viste mig inde på Chatten??
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^   Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeFre Jan 28, 2011 7:13 pm

I love Fred.I:<3
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^   Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitimeLør Jan 29, 2011 11:21 am

Ditto Lola ^^ ♥
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^   Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Okay skørt VED DET!! men kunne ikke lade være! ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >
» Ikke et menneske. Ikke en heks. Hvad er du så? - Catalaya xD
» Åh Åh ^^ Vi skal være stille... * Will *

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Andet :: Reklame-
Gå til: