The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_lcapEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_voting_barEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_lcapEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_voting_barEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_rcap 
Vampira (833)
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_lcapEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_voting_barEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_rcap 
Daniel (796)
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_lcapEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_voting_barEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_lcapEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_voting_barEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_rcap 
Kristen (683)
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_lcapEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_voting_barEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_rcap 
Gideon (535)
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_lcapEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_voting_barEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_rcap 
Justin (429)
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_lcapEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_voting_barEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_rcap 
Anna (418)
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_lcapEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_voting_barEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_rcap 
Tessie (391)
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_lcapEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_voting_barEvandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie

Go down 
ForfatterBesked
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie Empty
IndlægEmne: Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie   Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 3:23 pm

Personer:

Familie:
Far: Eric Sunshine
Mor: Evaline Candy Sunshine.
Søstre: Elena (Elly), og Elizabeth (Liza) Candy Sunshine.
Brøder: Elias (El), Emanuel (Manu) og Edward (Eddy) Sunshine.

El's Kone: Sofia.
Manu's Kone: Stephenie.
Eddy's Kone: Drina.
Elly's Mand: Mathias.
Liza's Mand: Erik
Forvandler: Diablo Smith.
Diablo's mage: Kirsten Smith.
Opsorgs 'mor': Sus.


Flere personer kommer Smile
________________________________________________________________

Ever's liv's historie.

Ever sad stille på en bænk på gaden. Hun havde intet sted et bo...Jo Self. Hun søgte faktisk et bytte, men hun lagde ikke mærke til noget af der skete omkring hende. Hun sad nemlig og tænkte tilbage på sit liv...

Flash Back:

Dagen hvor hun mødte Diablo:


Et stort rum fyldt med folk, kom Ever i møde. Hun kom gående igennem en lang gang sammen med sine søkende, og deres Mænd, og Koner. De var alle i fint tøj. Hendes søstre, hende selv, og hendes Brødres Koner, var i Kjoler. Lange og smukke kjoler. Og hendes brødre, og hendes Søstres Mænd, i fine skjorter (eller hvad de ned hed). De skulle til fest. Det var et slags årligt Bal, de holdte for hele byen, og I år var det Ever's tur til at fine en mand. Hun var kun 17 og den yngste ud af de 6. børn hendes forældre havde fået, men de syntes alle det var på tide. Hun ville ikke giftes! Det havde hun altid sagt, og hun ville holde ved det! Hun begyndte at går langsomere end de andre, for at hun fik en change for at stikke af, men det gik ikke. Edward, og Emanuel tog hende, i være deres arm, og løftede hende, mens de lo.
"Den går ikke lillesøs..." Sagde Edward.
"Nej du slipper ikke i år!" Sluttede Emanuel. Ever sukkede: "Emanuel, Edward! Jeg beder jer lad mig ikke blive gift! Jeg vil ikke binde mig! Jeg beder Jer! Slip mig!" sagde hun. men hun vidste at de to Tvilinger (Edward og Emanuel) var stærkere end hun, men hun var smidere. Hun kom fri, og løb væk...Men hun nåede ikke særligt langt, for Deres største bror fangede hende. Hans arme lå omkring hendes mave.
"Elias du ved hvor lidt jeg vil dette!" sagde hun bedende. Elias lo, og rystede på hovedet.
"Ever Candy Sunshine! Det er din tur til at gå ind," sagde han bare. Ever var et navn hendes søskende havde gevet hende. De andre havde også et. (Se under personer ^^) Han satte hende lige foran døren, så hun kun kunne gå ind. Hun sukkede dybt, og kastede sit hår tilbage, i en fornærmet bevægelse, der fik de to Tvilingepar (Elena og Elizabeth, Edward og Emanuel), Elias, og Sofia, Stephenie, Drina, Mathias, og Eric (De var gifte med Ever's Søskende) til at grine højt. Ever løftede kjolen - der var lang nok til at man kunne vælte i den - op hun gik ind i stuen. Hun kiggede rundt, og så hvordan folk stod i grupper. Det gav et ryk i Ever da hendes var råbte: "Evandelina! Kom her!" En masse blikke blev vendt imod hende, og en masse mænd (Kald dem drenge) smilte Genert, chamende, og tiltalne til hende. Et smil strållede på hendes læber. Hun gik hen til sin far, og så en mand og kvinde stå ved hans side. Hun tvang sig selv til at virke lige glad men.... Det var hun ikke! Manden var den mest til trækkende hun nogen sine havde set! Hans mørke brune hår, hans brune mandelformede øjnene, hans yndige læber, hans mælkhvid hud, hans muskuløse krop... ja hele ham. Hun skulle kunne ikke tage øjnene fra ham. Hun tvang sig selv til at virkelige ligeglad. Hun gik med et smil hen til dem.
"Fader," sagde hun, og smilte til ham. Hun så ud af øjnkrogen, hvordan manden blev mundlam. Han gjorde store øjnene. Hun anede ikke hvorfor. Hendes far Eric smilte til hende.
"Dette er Diablo, og Kirsten Smith," sagde han, og henventer til de to. Ever smilte, og nikkede.
"Godaften," sagde Diablo, før hun kunne nå at sige noget. Han tog hendes hånd og kyssede den. Hun så væk, da hun rødmede. Hun så El blinke til hende. Hun rystede på hovedet, og kiggede på Diablo.
"Diablo, Kisten. Mig en glæde at møde jer," sagde hun, og smilte til dem. Hun så hvordan Diablo og Kirsten udvæskslede blik. Ever væltede næsten da Kirsten gå sin vej. Diablo nåede at grebe hende.
"Er du okay?" Spurgte han bekymret, og smilte til hende. Ever nikkede mundlam over at han havde grebet hende.

Samtalen med Diablo:

Eric smilede til dem.
"Jeg vil lad jer snakke," sagde han, og nikkede. Han vendte sig om og gik hen til Ever's søskende. Ever så hen imod de andre, da Diablo stillede sig ind foran hende.
"Evandelina? Det var det De hed, var det ikke?" spurgte han. Ever nikkede.
"Men de må kalde mig Ever," smilede hun. Hun var overrasket over at hun egentligt sagde det. Han smilte og lo. En vidunderlig latter. Ever blev helt blød. Hun fornemmede at hendes søskende, og forældre holdte øje med dem. Hun smilte til ham.
"Hvad gik der af deres hustru?" spurgte hun, og kiggede rundt. Kirsten var godt igang med at gøre indtryk på Eddy. Han smilte bare til hende, og var dybt fasineret af Ever og Diablo. Ever rystede på hovedet, af ham. Hvor de dog ønskede at hun ville gifte sig med en.
"...Det er derfor hun er sådan nu," sagde han, og fangede Ever's opmærksomhed.
"Derfor hun er hvad?" spurgte hun, og så undskyldende på ham. Han lo igen, og smilte.
"Hun er ikke glad for den måde jeg så på dig! Hun kan ikke lide nogen er smukker end hende. Det er derfor hun er sådan nu," sagde han, som en gentagelse. Ever smilte til ham. *Han syntes jeg er smuk* Jublede hun ind vendig. Hun lo lidt.
"Hvor forfærdeligt," sagde hun, og smilte til ham. Hun sendte de andre et glad blik...Hun så hvordan Kirsten nu også stod og begloede dem. Hendes ansigt var fyldt med angst, vrede, frygt, og Jaluosi. Ever kiggede tilbage på Diablo, der stod så tæt på hende nu, at deres kroppe næsten mødtes. Hun kiggede op på ham, eftersom han var højere end hende. Hun kiggede mod Kirsten. Ever så mod hende, og så hvordan vreden boblede i hende. Ever kiggede igen på ham, og deres læber skreffede hinandens. Hun stivnede, lige som han også gjorde. De kiggede hinanden dybt i øjnene.
"Skal vi gå en tur?" spurgte hun, uden det var meningen. Hun smilte genert til ham. Han smilte tilbage, og nikkede.
"Ja lad os det," sagde hun, og smilte til hende. Hun smilte tilbage, og vendte sig om så hun kunne gå over og sige det til sin far.
"Jeg skal lige fortælle min Fader det," sagde hun, og smilte til ham. Han nikkede og gik mod døren. Ever små løb over til dem.
"Diablo, og jeg går lige en tur," sagde hun, med et smil. Hun kiggede på Kirsten, der sendte hende et dræber blik. Hun smilte venligt og løb over til Diablo. Han stod smilende og ventede. Hun smilte til ham, så sig over skulderen, og så Kirsten's vrede. Så så hun tilbage på Diablo. Han rystede på hovedet, og smilte til hende.
"Kom," sagde han, og rakte hånden fra. Hun tog den, og gik med ham.

Afbrudt:

Det hånd i hånd gennem haven. De talte, de blev alvorlige, og de lo.
"Er det rigtigt?" spurgte Diablo. Ever nikkede. "Jep! De ville have jeg skulle gifte mig i aften. Det er derfor alle ugifte mænd skulle komme i aften. Jeg sagde til min fader, at jeg ville have, gifte mænd og kvinder med," sagde hun, og lo. Han nikkede. Pludselig ændrede hans ansigt sig. Han stoppede op, kiggede væk lidt. Det var længe nok til at en eller anden dukkede op bag Ever. Hun stivnede, og stirrede på ham.
"Diablo," hviskede hun, i et anfald af Panik. Han kiggede forbi hende. Hun gik tilbage da hun så hans ansigt. omkring hans øjnene var der kommet røde streger. Hans hjørnetænder var skudt fra, så de var ca. 2 cm. Hun trådte endnu et skridt tilbage. Han greb ud efter hende, og fik fat i hun. Han trykkede hende så meget ind mod sig, at hun næsten ikke kunne få vejret. Hun hørte ham hvæse. Hvad skete der? Hvad var der galt med ham? Hun skubbede til ham, for at få luft. Han løstnede sit greb lidt, og hun kiggede på ham. Han lignet sig selv. Hun gemte hovedet mod hans bryst da hun hørte en kvindestemme.
"Hvorfor beskytter du hende? Nu har du fået hende her ud! Dræb hende!" sagde stemmen hysterisk. Diablo's stemme brummede i hans bryst da han talte. "Hun skal ikke lide for din sult Kirsten! Du kan finde en anden! Evandelina skal ikke lide," sagde han truende. Tårer løb ned ad kinderne på Ever, da hun opdagede at de kun havde været ude på slå hende ihjel. så gik alting hurtigt. Hun blev flået ud af Diablo's favn. Hendes hår blev revet til side. En hånd blev lagt for hendes mund, og et par tænder skar ned i hendes hals. Hun ville skrige men hånden forhindrede hende. Hun blev mere og mere svimmel, for være slurk de blev taget. Da hun var sikker på at det var forbi, blev hun slynget hen af jorden. Hun blev liggende, uden at røre en muskel. Hun mærkede nogle stærke arm, kravle ind under hende, og løftede hende op. Hun havde lukket øjnene, men vidste alligevel hvem det var..

Der kommer mere Smile
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
 
Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Swift's historie.
» Josefina Elizabeth Silverswan's historie.
» Cheries historie <(^.^)>

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Baggrunds historie-
Gå til: