The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_lcapCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_voting_barCan we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Can we talk? ~ Reifarim

    Go down 
    3 deltagere
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3
    ForfatterBesked
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 8:29 pm

    Elena så på Ray gennem let sammen knebne øjne. "Det er vi to om at bestemme." Hans vrede ramte et eller andet i hende men hun holdte facaden. Hver gang tingen kom ind på hendes fortid eller hendes brødre blev hun kølig og afvisende. Hvad hun havde gjort, var hendes problem. At folk var blevet dræbt og straffet på grund af hende. Kun to mænd havde overlevet at være sammen med hende og den ene var Ray. Hendes opmærksomhed flyttede sig over på Case, som tydeligvis var vred. Hun trak på skulderne. "Du døde ikke gjorde du?" Hun var rolig og fattet. "R.." Hun rystede på hovedet og ændrede det hun ville sig. "Han dræbte dig ikke. Hvis han spidde dig og du overlevede, så var det ikke meningen du skulle dø. Han vidste hvad du var. Han er ikke dum.." Det sidste blev sagt op en opgivende måde.
    Hun kunne tydeligt se Rays opmærksomhed, da hun ville brække nakke på hende. Hun var ikke i tvivl om at han ville beskytte Case, selv fra hendes egen mor. Problemet var bare et Ray under ingen omstændighed var hurtig nok. Døden havde taget den fysiske hurtighed fra ham. Men han ville nok ikke tilgive hende hvis hun gjorde det.
    Et lille smil fandt hendes læber ved Rays kommentar til Cases hentydning. Hans kommentar til hende fik smilet til at forsvinde. "Jeg snakker som det passer mig." Hendes blik var en smule køligt. Hun synes ikke han havde nogen ret til at fortælle hende hvordan hun skulle snakke. Hun fnøs. "Lige det der manglede. At have Fuego vampyrerne på nakken." Hendes humør var blevet mere om mere som det normalt var. Forskellen var bare at dette var en facade og normalt var det bare en mangel på menneskelighed. Hun fulgte efter ham men tøvede i døren. Hun kiggede på dørkarmen. Hun hade at prøve at gå igennem døre, hvor mennesker stod på kontrakten til huset. Hun så efter ham. "Hvem står på kontrakten?" Hun hade denne lille bivirkning ved at være vampyr. Prøvede de at gå ind et menneske-bundet hus var som at blive zappet af strøm. Det var aldrig rart og det kunne få hende til at koge helt over.
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 8:50 pm

    Case rystede på hovedet over Elena. "Sig han navn!" Hun havde bemærket at hun havde været igang. Hun havde nu overbevidst sig selv om at Elena skulle sige det. Hun var den der havde svært ved det. Ingen andre. Hun rystede på hovedet. "Se.. Du forstår det ikke. Han vidste det ikke. Han skar min hals over og spidde mig, for at du skulle finde mig."

    Case løftede hænderne i en opgivende gestus. "Det vil jeg med glæde heller ikke blande mig i. Jeg sagde bare at jeg ikke forstod det." Hun trak ligegyldigt på skulderne. Hun ignorerede Elenas kommentar, for det sidste hun havde brug for var at miste besindelsen. Hun ville aldrig kunne hamle op om Elena. Hun nikkede. "Bare de ikke vågner så let at man knap nok må snakke, så kan jeg godt overhovedet." Hun sendte Elena et hårdt blik. "Du kan vel godt opfører dig lidt ordenligt. Bare en gang? Eller er det for meget at forlange?" Hun gik roligt med og valgte at holde sig bag dem begge. Da Elena stoppede op, valgte hun også at gøre det. Hvis en var usikker på om der var barrikade, var det aldrig smart at ignorere det.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 9:29 pm

    Han vendte sig fuldt om mod Elena og så hende ind i øjnene. "Elena, jeg har med vilje aldrig spurgt ind til din fortid, for jeg kan let se hvor fjern og kølig du bliver, når man bare strejfer emnet, men jeg har et eller andet sted altid troet, at du ville komme og fortælle det selv, så jeg har prøvet at være tålmodig," sagde han med en isende rolig stemme mens han ikke fjernede blikket fra hendes øjne, men tvang hende til at se ind i hans blå øjne, som lige i det øjeblik lignede et uvejr på havet, vreden havde nærmest gjort dem mørkere og fik den lysegrønne ring omkring pupillen til nærmest at skinne. "Men det skete aldrig, Elena, aldrig." Nu da han tænkte sig om, så kendte han hende kun som person, men han vidste stort set intet om hendes fortid eller hendes familie. Hun vidste, at hendes forældre var døde, men havde hun søskende? Var hun enebarn? Hvor havde hun boet? Hvor gammel var hun egentlig? Han vidste intet af det, intet! Han bed tænderne let sammen. "Og pointen er ikke, om han dræbte hende eller ej, men at han skadede hende," sagde han imens vreden langsomt sneg sig ind i hans stemme, men han hævede den ikke. Han nægtede det simpelthen. "Jeg er ligeglad hvordan du snakker til andre, men så snart de hører under min familie, så er det en helt anden sag," sagde han og holdte hendes blik lidt længere inden han slap det. Han så på sin datter. "Man kan sagtens tale normalt, alle vægge er tæt lydisoleret fordi de fleste af os i min familie er en eller anden slags vampyrisk eller i hvert fald overnaturligt væsen," forklarede han roligt. "Og vær sød at lade være med at bide ad Elena." Han så blidt på hende inden han selv ubesværet trådte ind ad døren og tog skoene af og lagde den på en af hylderne. Han så på dem mens han tog jakken af. "Det gør jeg, så velkommen til mit hjem og vær sød at tage sko og jakke af inden vi går ind," sagde han venligt og gik over til et skab der hang på væggen. "Der er håndklæder herinde, til at tørre det værste regn af." Han åbnede skabet imens han snakkede og trak et tykt og blødt håndklæde ud og begyndte at tørre hår og ansigt. Han kendte sin moster godt og hun hadede når de grissede i huset.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 10:13 pm

    Elena rystede blot på hovedet over det Case sagde. Mere nåede hun ikke før Ray tog over. Hun bed tænderne sammen og kæmpede for ikke at opgive hendes hårdere facade, men da han rundede af til sidst tabte hun den. Hans vrede var på hende, det hun havde holdt hemmeligt og på hendes fortids problemer. Hun trådte tættere på ham og løftede hånden og lagde den blidt mod hans kind. "Jeg har prøvet at beskytte dig. Jeg mener det ikke ondt, men du vil ikke kende den fortid jeg løber fra. Du kender ikke dens konsekvenser." Hendes stemme var blid. Det var den stemme hun brugte når hun normalt var alene med en hun havde kære. Da Case fortsatte og Ray gik med igen trådte hun væk og fandt den tabte facade tilbage. "Det er overhovedet ikke det. Han gjorde det kun for at vise han stadig ikke er bleg for at skaffe folk af vejen for at ramme mig." Hun lagde armene over kors over brystet, for at fortælle at hun ikke gad at diskutere det længere. Hun rystede bare på hovedet. "Hun er lige så meget i min familie, som i den så det er kvit. Jeg taler som det passer mig, til en der himler op om min fortid." Hun lagde tryk på min, for at understrege sin pointe.
    Hun nikkede lidt og tog et lidt tøvende skridt over dørtrinet. Da hun var inde tog hun skoene af, hvor efter hun kæmpede med sin drivvåde jakke. Hun var gennemblødt hele vejen ind. Hun sukkede tungt. "Herligt." Mumlede hun og gik hen til døren. Hun rustede det vand af jakken og hang den op, så tog hun et hånd klæde og tørrede sit hår og ansigt mens hun overvejede hvor hun skulle vride sit tøj
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 06, 2014 10:45 pm

    Case kunne sagten se det var hårdt for Elena at holde facaden. Det fryde hende en smule at se Elena vakle, men da hun tabte masken blev hun overrasket. Hun hVde troet at Elena ville bide efte ham, som hun havde gjort kort tid forinden. Det var et træk hun ikke havde set komme. Hun så på dem og lyttede til blidheden i Elenas stemme. Det virkede mærkeligt at høre. Hvordan kunne en person, med et normalt koldt og ufølsomt hjerte, snakke til en anden person, med en stemme blidere end hendes ansigt. Der gik heller ikke længe før den brød og Elena atter var den person, som hun kendte som sin selvoptagede mor. Hun slog med armene ind om sig selv. "Men hvorfor skal det gå udover mig?!"

    Hun nikkede til det han havde at sige. Hun smilede lidt til ham. "Det var godt. Jeg havde lydhører vægge." Hun sukkede, men nikkede sig. "Jeg skal gør hvad jeg kan for at lade være." Hun gik ind efter Elena, tog sine sko af og tog sin knap så våde jakke af. Hendes tøj var ikke vildt vådt, men stadig vådt nok til at det var klæbede sig til hendes krop. Hun tog et håndklæde og tørrede hår, som havde taget mest imod regnen.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 8:45 pm

    Ray så godt hvordan han langsomt nedbrudte hendes facade og et eller andet sted nød han det, for han kunne vitterlig ikke fordrage at se hende med den facade oppe, det var ikke den kvinde han havde lært at kende så lang tid tilbage. Han sukkede stille da hun lagde en hånd mod hans kind og han lagde sin egen hånd over hendes. "Der tager du fejl, jeg vil gerne kende til den og jeg er ikke bange for konsekvenserne," sagde han med en blid, dog fast stemme. Vreden var stort set forsvundet, og lige på det tidspunkt følte han sig bare udmattet over hele episoden, og han løftede begge hænder op med håndfladerne vendt mod dem og han så i det hele taget bare opgivende ud. Han så på dem mens de hang jakkerne op, tog sko af og tørrede håret. Han nikkede kort tak til Case, da hun sagde, at nok skulle lade være med at bide ad sin mor, og han kom med et lille smil til dem begge. Og da de begge var klar, vendte han sig op og gik gennem gangen og lavede imens en lille opfordrende bevægelse med hånden, for at bede dem at følge med sig. Han gik videre ned gennem gangen, forbi trapperne på højre hånd og videre ind i stuen, som var større end det havde set ud som, ude fra bryggerset. De samme hvide vægge og det samme lyse trægulv var inde i stuen, sammen med en stor tremands sofa med et par andre lænestole der stod i højre side. Der var et gammel udsende tæppe under sofabordet, der stod foran sofaen og mellem sofaen og det store tv. Helt til venstre i lokalet var der en stor pejs, som Ray gik over til inden han satte sig ned på hug i en glidende bevægelse og begyndte at tænde op. Ellers var der også nogle reoler og komoder, hvor der var flere billeder af hele familien samlet og f.eks. en sølvdolk med håndlavet håndtag og nogle tegninger der så ud til at være lavet med kul, og som forestillede to næsten identiske kvinder. "I kan bare sætte jer hvor I vil," sagde han med en blid stemme og pustede kort til de gløder han havde skabt, så de flammede mere op.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 10:01 pm

    Elena spredte let så hans fingre fald ned mellem hendes. "Det ved du ikke endnu." Uanset hvor meget hun så end havde gjort for at holde sin fortid hemmeligt, vidste hun at nu var det på tide at fortælle en lille del af den. Han skulle bare stille hende de rigtige spørgsmål, så ville hun svare sandt. Der var spørgsmål hun endnu ikke var klar til at svare på.
    Elena valgte ikke at svare på Cases spørgsmål, efter som Ray nærmest fysisk stoppede dem fra at skændes på denne måde.
    Hun duppede på sit tøj og lod håndklædet suge så meget af vandet hun nu kunne få det til. Da hun var færdig fulgte hun roligt efter Ray. Hendes blik gled lidt rundt. Hun synes det var imponerende hvor stort det var, men hun gjorde ingen vil reaktion ud af det. Hun stoppede op da hun kom ind i stuen og kiggede hen på Ray. Hun gjorde ingen tegn til at ville sætte sig. Hun lod blot blikket glide rundt i stuen og tænkte på hvordan hun mon skulle få alle de ting sagt som de gerne ville have svar på. Inderst inde vidste hun godt at hun skyldte Ray en kæmpe forklaring på så mange forskellige måder. Hun havde aldrig fortalte ham personlige ting om sig selv, på trods af at de havde været elsker og forlovede. Han havde oplevet alt det han vidste om hende. De var faktisk også lidt derfor hun havde været der til at starte med. Hun ville være ærlig overfor ham, fortælle ham så meget hun overhovedet kunne af det hun ville give fra sig. Nu var det bare ikke kun ham hun skulle fortælle det. Det var også hendes ene Datter. Ingen af hendes døtre kendte hende rigtigt. De var allesammen blevet svigtet af hende og de to af dem forlangede stadig en forklaring. Hendes blik faldt på Ray ryg, mens han tændte pejsen. "Så spørg mig om det i vil vide.. Men hvis jeg ikke svare på nogle spørgsmål svare jeg ikke." Hendes stemme var fast og hele hendes krop og udtryk fortalte at hun ikke var til at forhandle med.
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 10:15 pm

    Case lyttede tavst til deres stille samtale. Hun ville ikke brøde ind. Godt nok kunne hun ikke lide Elena, men hun accepterede at de snakkede. Det havde været hendes mening til at starte med. Da hun havde set dem stå der i ly at træet, havde det været hendes mening at kigge, kun at kigge. Hun ville have set hvad de havde gang i. Det var det eneste hun ville, da hun så dem.

    Case smilede lidt til ham, da hun var færdig. Hun var før færdig end Elena, da hun var mindre våd. Hun fulgte med ind og kiggede sig omkring hun fik øje på billederne på komoden "Hvem er de?" Hun gik over til komoden og kiggede nærmere på det. Hun rørte forsigtigt på at billed, med en hel masse folk på. Hun gættede på at det var hans familie men hun ville være sikker. Hun kiggede over på ham da han snakkede og nikkede. Hun blev dog stående og kiggede på billederne. Først da Elena snakkede vendte hun opmærksomheden væk fra billederne. Hun nikkede lidt. "Fortæl os om din familie," sagde hun roligt. Hun ville have hun skulle indrømme hun havde en bror, der ikke kunne lide hende. Hvad Case ikke vidste var at hun havde to onkler, der ikke kunne lide Elena. Hun gik over og satte sig i den ene stol.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 10:33 pm

    Ray så blidt Elena ind i øjnene. "Jo, det er jo lige det jeg ved," sagde han og sukkede blidt imens han nød hendes berøring. Han var ikke bange for sig, det havde han aldrig været, han var altid klar til nye eventyr.
    Da han så Case nysgerrighed ved nogle af billederne, gik han over til hende og smilede ganske let da hun så på det familiebillede hun kiggede på. Han klukkede let og stillede sig ved siden af hende og pegede på de to unge mænd der stod med armene om hinandens skuldre og med et kæmpe grin på læben, som stod i venstre side ad billedet. "Det er Adrian og hans lillebror Gabriel," sagde han og pegede. "De ældste i familien." Han klukkede let. Ved siden af de to stod der tre kvinder, en pige med lysebrunt hår og lyse spidser og så to unge damer, begge lige høje, med mørkebrunt hår og store, blå øjne. Den eneste forskel var, begge med et gavtyvagtigt smil på læben, de lignede hinanden på en prik. "Og så er der min kusine, Everlyn." Han pegede på pigen med det lysebrune hår. "Og så min moster, Alma." Han pegede på den unge dame ved siden af Everlyn. "Og så er der min mor ... Maya." Han bed kort tænderne sammen, men kom så op med et svagt smil. Han nikkede mod sig selv, der stod og holdte om sin mor med et stort smil på læben. "Og jeg behøver vel ikke fortælle dig hvem den sidste er," drillede han med en lille klukken og tilføjede så; "Min onkel og min anden fætter var ikke kommet til byen den dag, så de var ikke på billedet, men ja, det er jo også din familie her." Han klukkede svagt og så på sin datter med et blidt blik. Han vendte selv opmærksomheden mod Elena da hun snakkede og nikkede lidt, men nåede ikke at spørge om noget da Case kom i forvejen. Han klukkede ganske let. "Aye, det er vel et godt spørgsmål at starte med, men hvad med at vi sætter os inden vi begynder?" Han så lidt skiftevis på dem inden han gik over og satte sig i en af lænestolene, hans egen ynglings. Han vendte nysgerrigt og afventende blikket mod Elena og ventede på at hun skulle svare på deres datters spørgsmål.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 10:53 pm

    Elena så på med en lille smule tvivl i øjnene. Hun ville helst ikke fortælle ham konsekvenserne som de var, for hun ville ikke engang selv se dem i øjnene. "Vi får af se." Hun sagde det ikke på nogen hånlig eller lumsk måde. Hun sagde det på en måde som virkede tvivlende, men blid og rolig.
    Hun så på Case og Ray, mens han fortalte hende hvem der var hvem. Hun kunne tydeligt se hvem havde pegede på. Hun genkendte Alma og Maya, fra korte glimt, mens hun havde været sammen med Ray. Hun kiggede på dem begge da de vendte blikket mod hende. Hun nikkede til Cases spørgsmål. "Min mor hed Esther og min far hed Mikael." Hun tøvede lidt og vente blikket mod jorden. "Jeg har også tog brødre." Hun løftede ikke blikket. "De er begge ældre end mig." Hun prøvede at trække den ud, men indså til sidst at hun blev nødt til at sige deres navne. "De hedder Ennie og Robert. Robert var ham der tog Case." Hun løftede blikket og så på Ray. Hun valgte at sige det nu inden hun fortrød det igen. "Robert dukkede op til min fødsel og dræbte de kvinder der hjalp mig igennem fødslen." Hendes blik flyttede sig fra Ray til Case. "Han tog dig ud af armene på mig. Der var intet jeg kunne gøre. Jeg var for svækket." Hun så ned i jorden og rystede stille på hovedet. Hun ville helst ikke se det i øjnene.
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 11:03 pm

    Case så på Ray, da han kom over til hende. Hun så på billedet mens han fortalte hvem der var hvem. Hendes blik stoppede på hans mor. "Hun er min farmor." Hun smilede skævt. Hun følte det rart at kunne sætte ansigt på en familie hun ikke kendte. Hun smilede da han nævnte sig selv. "Ja, det er vidste gået op får mig." Hun kiggede på ham da han sagde to ikke var på billedet. "Hvad hedder de?" Hun ville gerne vide, så hvis hun første navnet ville hun måske kunne se om det var end hun muligvis kunne være i familie med.

    Hun så på Elena og lyttede. Hun rykkede frem i stolen, da hun fortalte hun havde to brødre. "Jeg har to onkler?" Hun fik en fin rynke i panden. Da Elena begyndte at snakke om hendes fødsel, rykkede hun pænt tilbage i stolen. Hun ville helst ikke sig sin mening omkring det. Hun ventede tavst for at høre Rays kommentar.

    (undskyld min kreativitet er lidt i bund ^^' )
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 08, 2014 2:35 pm

    Ray smilede ganske let. "André, han er min onkel, og hans søn, min fætter, Reifur," forklarede han. "André er også en oprindelig vampyr, men Reifur er en troldmand." Han trak let på skuldrene. De var en meget blandet familie. Der var også Alexander, som havde været en troldmand med varulvegenet, og da han kom til at dræbe en anden, gik han gennem helvede for at få styr på det hele og mistede samtidig sin magi. Deres ældste i familien, Adrian, havde derefter forvandlet ham til en hybrid, da Alexander havde tigget og bedt ham om det. Men det var en anden historie og ikke hans at fortælle. Et øjeblik tøvede lidt, men nikkede så lidt stift for sig selv. "Hun ..." Han tøvede, løftede hånden og gned næseryggen kort inden han sukkede let, fjernede hånden og så på Case. "Hun var din farmor," sagde han så med et sorgmodigt drag om læben. "Det var derfor jeg kom hjem igen, fordi jeg skulle med til begravelsen." Han stemme knækkede næsten over ved det sidste ord og det var stadig svært for ham at tænke, at hans mor var død.

    Han lænede sig frem og hvilede albuerne mod knæene og samlede sine hænder, knyttede den ene og lagde den anden hånd over den første og skjulte sin mund med dem begge imens han betragtede sin datter og sin eks-forlovede. Han nikkede let. "Hvorfor gjorde han det?" spurgte han så, da han tydeligt kunne mærke, at Case ventede på hans kommentar.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 08, 2014 3:27 pm

    Elena kendte godt til André og Reifur. Hun havde mødt André, da hun havde kidnappet Julie. Han havde lovet hende at han ville være en hjælpere for hende, men hun havde aldrig rigtigt brugt det. Det havde fået hendes øjne lidt op for at kærlighed, fik folk til at gøre hjernedøde ting. Han ville aldrig have gjort det frivilligt, hvis ikke havde haft Julie hos sig. Da hun senere havde snakke med Alice, fik hun af vide at Julie, var mor. Hun så tavst på Rays ryg. Hendes blik var sørgmodigt. Ikke på grund af det han sagde. At han havde mistet hans mor rørte hende ikke vitterligt. Det var på grund af den måde han blev på når han nævnte eller tænkte på hende.
    Elena så på Case. "Ja.. Men ingen af dem kan lide mig." Hun trak blot på skulderne. Hun så på Ray, da han snakkede. Hun gik mod en af de nærmeste stole og satte sig ned. Hun gemte kort ansigtet i hænderne, før hun lod hænderne falde og lagde dem på knæerne. Hun så på dem. "Han gjorde det fordi.. Jeg var skyld i mine forældres og hans mages død." Hendes blik blev fjernt. "Jeg var skyld i min mors død. Jeg forvandlede en pige.. Min egen dobbeltgænger Cassandra.. Mine brødre tog fejl af mig og hende, da de fandt hende. De tog hende med tilbage og.." Hun lukkede øjnene og rystede på hovedet. "Og hun overfaldt min mor. Jeg dukkede op i sit øjeblik og fik hendes fri, men da min mor kun var et menneske. Jeg skubbede hende væk, men der var en sten. Hun slog hovedet så hårdt at hun døde på stedet." Hun åbnede øjnene og så på dem. Hendes facade var totalt krakeleret. Hun skyndte sig at tørre tårerne væk. "Jeg brækkede en gren af et træ af hvidege og spide Cassandra. Min far dukkede op og fandt både Cassandra og min mor. Han ville dræbe mig for at have dræbt hans mage og hans elskede datter. Jeg kunne ikke overbevise ham om jeg var hans datter. Han tog grenen fra Cassandra og gik mod mig. Havde jeg ikke dræbt ham, havde han dræbt mig." Hun lænede sig tilbage og rystede på hovedet. "Nogle år efter kom jeg ved et uheld til at dræbe Roberts mage." Hun så på dem. Hun ville videre. "Andre spørgsmål?" [/i]
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 08, 2014 5:51 pm

    Case nikkede og smilede lidt. "Wauw. Familien er meget blanded, hvad?" Hun så på billedet og rynkede brynene. "Var?" Da han fortsatte vendte hun blikket om ham. "Hun er død?" Hun blinkede overrasket. "Det.." Hun tøvede og lagde tøvende en hånd på hans skulder. "Det er jeg ked af. Jeg.. Jeg ville rigtigt gerne have mødt hende." Hun mente det. Hun ville rigtigt gerne møde hele hans familie. Uanset hvor langt ude de var.

    Hun så på Elena og skulle til at komme med en kommentar om hun forstod hendes brødre, men kom i tanke om hun havde lovede ikke at bide af Elena. Hun nikkede til Ray spørgsmål. Det ville hun egentligt også vide. Case sad og lyttede og fik egentligt mere og mere ondt af hende. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller hvordan hun skulle reagere. Hun kunne næsten forestille sig, hvor hårdt det måtte være, først at slå sin mor ihjel, ved et uheld og så næsten være nødsaget til at dræbe sin far med. Hun så undrende på hende da hun ikke forklarede hvordan hun ved et uheld kom til at dræbe Roberts mage. "Hvordan ved et uheld?" Hun nærmest ignorerede at Elena ville videre og ikke snakke om det mere.
    Tilbage til toppen Go down
    Ray
    Engel
    Engel
    Ray


    Fulde navn : Reifarim (Ray) Fuego
    URL Alder : Ligner en på 21, men er rigtig født i 1500-tallet
    Antal indlæg : 36
    Geografisk sted : The Fuego Palace
    Job/hobbies : At sejle

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 17, 2014 8:53 pm

    Ray nikkede let og smilede stille. "Det kan man godt sige, min egen mormor, din oldemor, var en meget magtfuld heks og det var hende der gjorde min mor, min moster og min onkel til oprindelige vampyrer," sagde han med en snert af stolthed i stemmen, selvom han aldrig havde kendt kvinden. Han så blidt og trist på Case og nikkede ganske let, da hun spurgte, om hun var død. Han smilede svagt til hende. "Det er jeg glad for at høre, og jeg sikker på, at hun ville have elsket dig," sagde han med en blid stemme.
    Han sagde ikke rigtig noget til start, men sad bare og lyttede til hendes ord imens han nikkede ganske let for sig selv. Han så på Case og nikkede kort, da han også meget gerne ville have svar på det spørgsmål, og endnu en gang vendte han blikket mod Elena. Der var så mange ting han ikke vidste om hende, det havde han nu engang altid vidst, men at der alligevel var meget ... den havde han sgu ikke helt været klar over.
    Tilbage til toppen Go down
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 03, 2014 5:04 pm

    Elena så på dem og sukkede dybt. Hun begyndte at rykke uroligt på sig. Hvordan skulle hun forklare det uden de mente at det der var sket for hende, var noget hun havde fortjent. Hun kæmpede en indelig om hun skulle fordreje sandheden eller fortælle det som det var. Hun sukkede opgivende, da hun var kommet til den samme konklusion flere gange. De fortjente sandheden. Hun lukkede øjnene og lod hovedet falde ned på brystet. Hun forsøgte på et plan at genskabe det forfærdelige minde i hovedet. "Jeg havde i et par tusind år sørget for at holde mig for mig selv. I sorgen over mine tabte familie, valgte jeg har gå ind i en tid i blodrus, hvor jeg forførte mænd til deres visse død. Jeg toturerede mennesker. Det var det eneste der kunne berolige mig og få mine tanker væk. Jeg blev det monster jeg havde frygtet at blive." Hun tøvede kort, før hun valgte at fortsætte. "En nat var jeg blevet enig med mig selv at lokke en mand ud i skoven. Jeg ville jagte ham og nyde den smerte jeg forvoldte ham. Det gjorde jeg så, men efter at have skadet ham og fået ham til at bløde lidt voldsomt, dukkede hun op. Hun ville beskytte ham. Hun mente jeg var modbydelig." Hun åbmede øjnene og så roligt på dem. "Selvfølgelig var jeg modbydelig. Jeg var ved at blive ædt op indefra af selvhad og sorg, som jeg ville have andre skulle mærke." Hun rystede på hovedet og rejste sig. Hun kunne ikke sidde stille længere, pågrund at hendes dårlige samvittighed. "Hun blev ved. Jeg brækkede til sidst hendes nakke af ren og skær irritation. Men som vii alle ved dør vampyrer ikke af en brækket nakke. Så da hun vågnede havde jeg dræbt mit bytte.. Den mand," Hun skyldte at ændre sit ordvalg, for ikke at få Ray til at irettesætte hende. "Hun blev så ked af det.. Jeg forstod det ikke på det tidspunkt. Mennesker var ikke andet end legetøj og mad i min verden. Hun blev tilsidst gal på mig og spide mig med en gren." Hun tog en dybt indånding. "Jeg mente ikke at det var okay, så jeg grenen fra mit hjerte og spide hende. Jeg tænkte ikke klart. Jeg havde ikke bemærket lugten af min bror. Den var blevet så ukendt.. Det gik faktisk først op for mig hvad jeg havde gjort, da han stod over hendes lig og græd. der svorgerede at jeg, forresten af mit udødelige liv, skulle få taget alle jeg elskede eller holdte af fra mig. Uanset om det var ham eller en anden der ville dræbe dem." Hun gik over til billederne hvor Ray og Case havde stået lidt tid forinden. Hun tog deres familie billed op. "Jeg er skyld i min familie splid, i min egen ulykke. Jeg har fortjent det der er sket, men uanset hvad jeg end gør kan jeg aldrig rette op på det. Selv ikke hvis jeg ville." Hun stillede forsigtigt billedet ned igen. "Jeg forstår hvis i hader mig. Jeg var selv udenom at miste jer begge. Men jeg beder jer..." Hun vendte sig mens hun talte. "Tilgiv mig." Hendes blik var et åbent vindue til de følelser af sorg, håb og blidhed der gik igennem hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Case
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Case


    Fulde navn : Charmaine Case Petrova
    URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
    Antal indlæg : 18
    Geografisk sted : Mystic Falls?
    Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
    Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 17, 2014 10:18 pm

    Case sad og lyttede til det Elena fortalte. Det overraskede hende at hun havde noget tilfældes med hende. Hun forstillede sig hvordan det havde forgået og lagde det Elena fortalte op mod en perioode i hendes eget liv. Hun havde selv nydt at slagte mennesker, og havde da også være ude for at en vampyr eller to var røget med i det. Hun sad derfor næsten målløs og kiggede på den kvinde som tydeligvis var den kvinde der havde bragt hende til denne verden. Hun fulgte hende med øjnene, da Elena rejste sig op. Hun kunne ikke andet end det, pågrund af det overraskende og forvirrende over alt dette hun fik af vide. Hun kunne tydeligt forstille sig hvordan Robert havde lagt knælende over sin afdøde mage, med blikket rettet mod Elena og forbandelser havde forladt hans mund. Hun vil elske synet af ham lide, efter det han havde påført hende.

    Case nærstuderede Elenas ansigt og derefter gled blikket over på Ray, for at se hans reaktion. Ud at sænke det en tanke rejste hun sig og gik over til Elena. Hun stoppede et par skridt fra hende. "Du er tilgivet." Ordene lød forkerte i hendes ører, men hun havde sagt dem og kunne ikke trække dem tilbage. Hun tog tøvende hendes hånd og kiggede på Ray. "På trods af at det ikke er din egen skyld at du ikke havde ledet efter mig. Du vidste jo ikke jeg eksisterede.. Men det er lige så tilgivet som Elena. Jeg.." Hun slap Elenas hånd og trådte lidt væk fra hende, da det stadig virkede akavet. "Jeg har brugt hele mit liv på at hade jer begge, at tro at i ikke ville have noget med mig at gøre. Jeg skal have lidt tid til at ændre mit had til dig, Elena" hun kiggede roligt på hende. "Men.. Det kommer nok med tiden, hvis vi havde steder som dette.." Hun gjorde en håndbevægelse til huset. ".. hvor at vi råbet og hakker af hinanden er strengt forbudt." Hun kørte en hånd igennem sit hår, for at få nogle totter hår væk fra ansigtet og lidt en reaktion på at hun ikke anede hvad hun skulle sige.

    (Uhhhhh.. Lidt kreativitet :-3)
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 Empty
    IndlægEmne: Sv: Can we talk? ~ Reifarim   Can we talk? ~ Reifarim - Page 3 I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    Can we talk? ~ Reifarim
    Tilbage til toppen 
    Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
     Lignende emner
    -
    » Random talk! xD

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: The Fuego's Palace-
    Gå til: