The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_vote_lcapIf you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_voting_barIf you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_vote_rcap 
Bonnie (970)
If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_vote_lcapIf you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_voting_barIf you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_vote_rcap 
Vampira (833)
Daniel (796)
Clarissa (761)
Kristen (683)
Gideon (535)
Justin (429)
Anna (418)
Tessie (391)
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

If you wanna make a topic with me, so give me hint!!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Patricia
Engel
Engel
Patricia

Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

If you wanna make a topic with me, so give me hint!! Empty
IndlægEmne: If you wanna make a topic with me, so give me hint!!   If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 7:37 pm

Hejsa Foks! Very Happy

Jeg ved der er krise, men siden mangler at få et skub i den rigtige retning igen ^^ Såååe... Anybody there wanna write with me??? Jeg er frisk på hvem som helst der byder sig :3

- Patricia ^^
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander

Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

IndlægEmne: Sv: If you wanna make a topic with me, so give me hint!!   If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 8:56 pm

Jo, hvis min lille engel gerne vil skrive med mig, er jeg da ledig Wink
Patricia
Engel
Engel
Patricia

Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

IndlægEmne: Sv: If you wanna make a topic with me, so give me hint!!   If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 8:57 pm

ALEX!!! Very Happy Jeg vil altid skrive med dig!! Hvem opretter Very Happy
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander

IndlægEmne: Sv: If you wanna make a topic with me, so give me hint!!   If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 9:00 pm

Jeg kan vel ikke overtale dig til at lave? Very Happy Er ved at lave min profil om Razz
Patricia
Engel
Engel
Patricia

IndlægEmne: Sv: If you wanna make a topic with me, so give me hint!!   If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 9:01 pm

Jo da, men..... Hvor?? Very Happy
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander

IndlægEmne: Sv: If you wanna make a topic with me, so give me hint!!   If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 9:06 pm

Caféen? Very Happy
Patricia
Engel
Engel
Patricia

IndlægEmne: Sv: If you wanna make a topic with me, so give me hint!!   If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 9:08 pm

Okay, jeg opretter det nu ^^
Patricia
Engel
Engel
Patricia

IndlægEmne: Sv: If you wanna make a topic with me, so give me hint!!   If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 9:42 pm

Amber
Menneske
Menneske
Amber

Fulde navn : Amber Robyn Caroline Moore
URL Alder : Nitten år
Antal indlæg : 16
Geografisk sted : England
Job/hobbies : Sang, arbejde, løb
Humør : Fint nok, tror jeg

IndlægEmne: Sv: If you wanna make a topic with me, so give me hint!!   If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 7:25 pm

Jeg vil gerne emne med dig, Patrica. ^^'
- Har været væk i SÅ lang tid nu og er startet forfra, så vil gerne have gang i min nye karakter, så jeg ikke mister interessen igen..

Jeg kan godt lave det, hvis du kommer med et sted?
Patricia
Engel
Engel
Patricia

IndlægEmne: Sv: If you wanna make a topic with me, so give me hint!!   If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 11:24 am

Super, Amber Very Happy
Du må gerne lave, på baren?
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: If you wanna make a topic with me, so give me hint!!   If you wanna make a topic with me, so give me hint!! I_icon_minitime

If you wanna make a topic with me, so give me hint!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Someone who really wanna?
» Some things never change - All who wanna meet me.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: